Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kyrseltje schreef:Denk dat het handigste is om gewoon te bellen naar je oude nummer, zie je vanzelf of 't lukt
mariska12 schreef:ik heb toch zelf ook nog een vraagje eigenlijk
voor de mensen die ook internet hebben!
kunnen jullie ook geen youtube filmpjes afspelen ? ik vond dit best raar omdat youtube wel bij die widgets ertussen staat, maar je kan ze niet afspelen (nouja in iedergeval ik niet)
meer mensen hier last van ? of weten hoe je het op kan lossen?
dankjewel
mariska12 schreef:ik heb toch zelf ook nog een vraagje eigenlijk
voor de mensen die ook internet hebben!
kunnen jullie ook geen youtube filmpjes afspelen ? ik vond dit best raar omdat youtube wel bij die widgets ertussen staat, maar je kan ze niet afspelen (nouja in iedergeval ik niet)
meer mensen hier last van ? of weten hoe je het op kan lossen?
dankjewel
Szan schreef:Pffff, belachelijk.. Ik heb nu wel m'n abbo SIM kaart ontvangen, maar nog geen telefoon (terwijl abbo morgen ingaat). Dus ik heb net weer boos de klantenservice gebeld, want hallo, wat is dit. Hebben ze sinds kort pas weer de Samsung Stars op voorraad, maar het kon toch nog even duren.... Nu raak ik m'n geduld echt kwijt, inmiddels al 5 weken later...
Szan schreef:Het wordt nu 6 januariNu word ik echt kwaad, want mijn abbo net nieuwe SIM kaart gaat al wel nu in.. dus ze gaan er zomaar vanuit dat je een simlockvrije telefoon hebt?
Pfff. Ben vanmiddag kwaad naar Vodafone gegaan, want ik had dus geen simlockvrije telefoon. Daar hebben ze 'm gratis simlockvrij gemaakt, zodat ik in ieder geval mobiel bereikbaar ben... Tja, dat krijg je als je SIM kaart en telefoon apart van elkaar op gaat sturen..
Celinee_ schreef:Het balkje kan volgens mij niet weg, als je 'm inklapt heb je er toch ook geen last van?