Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flooooo schreef:Wel ruim hoor maar we hebben een max in ons hoofd wat we willen uitgeven. We hoeven namelijk niet te verhuizen maar deze sprak ons aan. We zien het wel.
pillow schreef:Ik werd vanmiddag gebeld door de makelaar van het huis in 2e Valthermond. Hij belde in opdracht van de verkopers, die hadden gedacht dat wij wel serieus belang hadden en waren verbaasd dat we niet geboden hadden. Het toeval was dat ik net 5 minuten eerder een mail naar de makelaar had gestuurd om e&a uit te leggen. Dat vonden wij wel netjes omdat we de verkopers ook gesproken hadden. Hij begreep ons wel zei hij, maar de verkopers hadden het ons wel gegund omdat zij ons wel vonden passen en wij zonder voorbehoud en snel konden handelen. Ik begreep dat er toch 50 k boven de VP geboden was.
HorsePassion schreef:pillow schreef:Ik werd vanmiddag gebeld door de makelaar van het huis in 2e Valthermond. Hij belde in opdracht van de verkopers, die hadden gedacht dat wij wel serieus belang hadden en waren verbaasd dat we niet geboden hadden. Het toeval was dat ik net 5 minuten eerder een mail naar de makelaar had gestuurd om e&a uit te leggen. Dat vonden wij wel netjes omdat we de verkopers ook gesproken hadden. Hij begreep ons wel zei hij, maar de verkopers hadden het ons wel gegund omdat zij ons wel vonden passen en wij zonder voorbehoud en snel konden handelen. Ik begreep dat er toch 50 k boven de VP geboden was.
Is het werkelijk gegund aan iemand? Het staat nl. nog steeds te koop. Ik krijg het gevoel dat de makelaar niet helemaal eerlijk naar jullie is.
Urona447 schreef:Ik heb ook vaak het idee dat mensen een grote verbouwing onderschatten. Je moet of heel veel geld hebben en het compleet laten doen of je moet er heel veel tijd in steken en dat gaat natuurlijk altijd ten koste van iets.
flooooo schreef:Urona447 schreef:Ik heb ook vaak het idee dat mensen een grote verbouwing onderschatten. Je moet of heel veel geld hebben en het compleet laten doen of je moet er heel veel tijd in steken en dat gaat natuurlijk altijd ten koste van iets.
Precies dit, hier in de buurt staat een huis te koop voor 700.000 euro. Ik ken iemand die de kosten door een aannemer heeft laten doorrekenen en die kwam uit op 500.00 euro! Dan is ie wel echt af inclusief keuken, uitbouwen en badkamer. Maar niet te doen gewoon.
Ook wel interessant, tot voor een paar maand terug stond ie te koop voor 6 ton, is verkocht en niets aan gedaan en nu weer in de markt voor een ton meer.![]()
Voor de liefhebbers, het heeft room for the pony: Oosterboerweg 33 in Meppel. Maar er zit echt eng veel werk in, mijn man heeft een bouwtechnische achtergrond en die schrok zich rot van het rapport wat erbij is geleverd en die is al een paar jaar oud.
flooooo schreef:Urona447 schreef:Ik heb ook vaak het idee dat mensen een grote verbouwing onderschatten. Je moet of heel veel geld hebben en het compleet laten doen of je moet er heel veel tijd in steken en dat gaat natuurlijk altijd ten koste van iets.
Precies dit, hier in de buurt staat een huis te koop voor 700.000 euro. Ik ken iemand die de kosten door een aannemer heeft laten doorrekenen en die kwam uit op 500.00 euro! Dan is ie wel echt af inclusief keuken, uitbouwen en badkamer. Maar niet te doen gewoon.
Ook wel interessant, tot voor een paar maand terug stond ie te koop voor 6 ton, is verkocht en niets aan gedaan en nu weer in de markt voor een ton meer.![]()
Voor de liefhebbers, het heeft room for the pony: Oosterboerweg 33 in Meppel. Maar er zit echt eng veel werk in, mijn man heeft een bouwtechnische achtergrond en die schrok zich rot van het rapport wat erbij is geleverd en die is al een paar jaar oud.