Janine1990 schreef:Denk inderdaad dat als je die latjes om de raampjes ook wit maakt (of eigenlijk RAL9001 zo te zien?) het een stuk beter op elkaar aansluit [naam]!
Ral 9010 zou best kunnen , lijkt wat cremig dus op hoop van zegen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Janine1990 schreef:Denk inderdaad dat als je die latjes om de raampjes ook wit maakt (of eigenlijk RAL9001 zo te zien?) het een stuk beter op elkaar aansluit Rebecca!
Ral 9010 zou best kunnen , lijkt wat cremig dus op hoop van zegen
Janine1990 schreef:Ceetje_bokt schreef:Ik ben vooral groot fan van de knoflookpuree in een tube uit het koelvak bij de groentegeen stinkende handen.
Daar heb je dus keukenhulpjes voor![]()
https://www.dille-kamille.nl/nl/top-10- ... -4826.html
Ceetje_bokt schreef:Je kan ook je handen langs je RVS spoelbak halen, maar ik weet niet hoe lang jij al kookt, ik een jaar of 33 en neem maar van mij aan dat dat RVS zeepje niet helaas echt helpt tegen stinkende knoflookhanden.
suze_ schreef:Nanka ik zag dit op fb langskomen en moest aan jou denken en je eettafel en muur vraag
[ [url=m/dYMIjC.png]Afbeelding[/url] ]
suze_ schreef:Ja nog 12 nachtjes slapen
Zaterdag hebben we een grofvuildag. Dat zal flink opruimen. En we zijn echt al ver met inpakken. We hebben een schilder ingeschakeld waar ik erg blij mee ben. Die is straks binnen 3 dagen klaar. Kan ik me op het behangafstomen en schapenhek voor rondom het zwembad storten