_Christina schreef:Bellen bellen en nog eens bellen. Gewoon de desbetreffende makelaars bellen. Hier was het in ieder geval zo dat heel veel op "te koop" op funda allang was verkocht. Dus in mijn ogen kun je het best de makelaars bellen en vragen of het huis nog beschikbaar is en zo ja meteen een bezichtiging inplannen. Maar misschien gaat het er in jouw zoekgebied wat minder hectisch aan toe.
Edit: wat Mjetterd zegt dus.
Wat ik mij overigens nog afvroeg.. Krijg je in Nederland de bouwtekeningen (analoog) e.d. er niet bij? Ik heb de originele van het huis nu wel digitaal, maar niks geen elektra plannen of van de garage en al helemaal niet op papier. Als ik heb bedacht wat mijn vriend nog meer mist, dan val ik de makelaar of vorige eigenaar ook nog maar even lastig. Maar ik dacht misschien weten jullie of dat normaal is of niet.
Ja, daar zijn we ook achter gekomen.. Aantal waar we op hadden gereageerd kregen we al snel een reactie op dat het al verkocht was, helaas. We gaan nu inderdaad zelf maar de makelaars bellen dan heb je gelijk je reactie, bedankt voor je antwoord