[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 15:38

8nnemiek schreef:
Ik zou wel altijd voor de Neo met 512GB harde schijf kiezen. Daar heb je later wel profijt van aangezien hij wel wat ruimte van de harde schijf nodig zal hebben voor het virtuele geheugen, en Touch ID is ook wel erg fijn.
En 100 euro extra voor 256GB extra ruimte is niet duur, zeker met de stijgende chipprijzen.

Dat is zeker waar.
Of is doorsparen voor een air beter?

Piekosjj

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 18:36

Ik hoorde wel dat de Neo geen keyboard verlichting heeft. Zoiets kleins, maar dat is bijv echt een afknapper voor mij als nacht uil die vooral laat op de dag de inspiratie heeft om te schrijven etc :+ Zou echt heel erg teleurgesteld zijn als ik 'm had gekocht en zoiets niet had geweten vooraf.

8nnemiek

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-26 19:31

Maar de Neo heeft wel een lichtgekleurd toetsenbord, dat scheelt al flink met typen 's nachts.
Ik zit nu ook in het donker achter mijn computer, met een los apple toetsenbord dat niet verlicht is.. maar de toetsen zijn wit, dus de reflectie van het scherm is meer dan voldoende om het toetsenbord goed te kunnen zien.

Banyu, dat ligt er helemaal aan wat je ermee wil gaan doen. Voor alleen wat internetten en tekstverwerken is de Neo eigenlijk helemaal prima.
Ga je serieus foto's bewerken, dan zal de Air fijner zijn omdat het scherm wat contrastrijker is, en een tikje groter, en omdat hij wat sneller is (handig als je bijvoorbeeld veel met AI gaat werken, of andere zware taken).
Maar ik zou ze vooral allebei even testen in de winkel, en eens voelen en zien wat het verschil is als je ze naast elkaar legt.