Ik heb een zware tas vol goedkope spullen die douchegel waren nog coupons van. Tot in hem in wilde dienen dus nu heb ik dure douchegel maar vond hem wel lekker ruimen dus...
Ik heb net ook alles gehaald. De zoutjes heb ik maar gelaten en van de mayonaise kon ik geen actie verpakking vinden. Had voor 26,- boodschappen en moet ongeveer 4€ zelf betalen. Rest krijg ik terug (als alles goed gaat).
Die 1+1 gratis acties zijn toch ook altijd fijn! Vandaag een aantal van die amerikaanse pizza's gehaald en unox soep literpakken, allemaal voor de helft. Dat scheelt!
Ik heb deze week voor 23€ boodschappen gedaan. Best netjes vind ik. Deze week heb ik ook niet zoveel nodig. Eerst maar weer de vriezer wat leegeten. Ik heb nog 3 avocado's een grote rode paprika, bosuit, prei een knolselderij en een pak boerenkool. En nog 1,5 pak aardappeltjes om te bakken.
Goed bezig! Ik had deze week meer dan het dubbele van het bedrag dat jij noemt. Knorr wereldgerechten ingeslagen die in aanbieding waren, moet voor maandag een lunch verzorgen voor kantoor, meerdere eters deze week dus dan is het niet gek dat ik meer heb dan normaal.
Salade maken! Heerlijk in een lekkere salade. Maar ook een moes is lekker en dan op brood.
Ik was rond de €45 kwijt. Grootste gedeelte was aan verse groente en fruit en heb bij de Lidl verschillende kaasjes meegenomen.
Lidl staat toch bekend om zijn groente en fruit wat van zulke goede kwaliteit is? Nou ik vraag me af waar hun bananen vandaan komen... Heb er 4 gevonden uit een grote berg gifgroene die er een beetje goed uitzagen. Kwam ik thuis zie ik dat er in eentje en kei grote snee zit en de andere heeft een kei natte bruine plek... Toch maar even aangeven volgende week
Avocado, daar moet je quacemole van maken En dan zou je er met bonen en taco's een gerecht mee kunnen maken en het restant quacemole natuurlijk 's avonds met van die taco chips opeten. Ik krijg er trek van haha!
vibabu
Geplaatst: 28-11-15 22:05
Haha dat is inderdaad erg lekker! Ik doe ze vaak door salades. Was ook van plan om er daar in ieder geval nog 1 voor te gebruiken. Lekker met pijnboompitten, restje uitgebakken spekjes die ik nog heb, paprika en ui. En dan gebakken aardappels er bij
8nnemiek
Geplaatst: 28-11-15 22:11
Avocado, daar heb ik laatst een heerlijke tomaten/avocadosalsa van gemaakt en die met wat maïs en chilibonen op een gepofte zoete aardappel Heerlijk!
Ik ben de laatste tijd echt heel goedkoop uit! Twee weken geleden bij de AH voor 40 euro aanbiedingen ingekocht, en gisteren voor 35 euro bij de Jan Linders wat pizza en soep aanbiedingen, en that's it, op wat fruit na. Volgens mij kunnen we makkelijk twee maanden vooruit met de voorraad die hier nog ligt. Mijn vrieskist van 200 liter zit bomvol En er staat ook nog genoeg groente in de tuin
Ik heb nog steeds geen bericht van mijn 4 A-merken. Jullie wel?
Ameaks1
Geplaatst: 30-11-15 10:31
Mag ik me hier ook melden? Ik ben van de week mijn baan kwijt geraakt en we willen nu gaan besparen. We zijn met zijn drieën onze kleine is 11 maanden zit nog in de luiers en aan de flesvoeding (nog 3-4 per dag) Ik wil tussen de 50 en 65 euro per week blijven inclusief verzorgingsproducten. Is dit mogelijk? Iemand tips?