Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VanHuisUit schreef:Citaat:Hier heet de alcoholvrije maand Tournée Générale en is altijd in februari in België.wist ik niet.
Dry januari dus. Zo te horen ben ik in vergelijking met de rest een grote drinker![]()
meestal met het avondeten een glas en zo af en toe twee. Probeer 2 dagen per week standaard niets te drinken. Met verjaardagen / feestjes / weekendje weg / bioscoopje / borrelen bij vrienden hou ik ook echt van een goed glas wijn. Vooral wijn dus. En af en toe een likeurtje.
Dus bij mij / ons scheelt het best veel![]()
Boodschappen doe ik altijd bij de AH heel soms bij de Coop/is net in andere handen weet nu ff niet meer van wie. Let goed op aanbiedingen etc.
Wat denk ik ook scheelt is als je gewoon vrijwel niets weggooit. Maar denk dat de meesten hier in het topic dat ook niet doen.
En ik probeer zoveel mogelijk ecologisch / biologisch / vega verantwoord te eten, dat is niet altijd goedkoper (alhoewel je zou zeggen als er groente uit Nl komt (=ecologisch) ipv Nieuw Zeeland of zoiets dat het goedkoper is maar dat is dus niet altijd zo).
denice schreef:Wij eten allemaal geen vlees eigenlijk, misschien 2xpj een biefstuk. Koop me wel scheel aan linzen en bonen enz.
We zijn nu met zijn vieren een weekje naar centerparcs. Ik wilde zes flesjes alcoholvrije Heineken biertjes, 10 euro![]()
Die winkel hier moet je natuurlijk eigenlijk vermijden, volgens mij wordt hier gewoon de verdubbelaar ingezet.
Tancreda4 schreef:Ik heb niet echt een idee wat ik uitgeef daar aan. Ik heb m'n 'kasboek' wat omgebouwd en wil het wat beter bijhouden. Dus diversen luek (ofwel niet perse nodig of kleding etc), uitjes (valt drankje onderweg ook onder), en overigen nodig (Waterkoker) bv. Ik hoop dst ik het bij kan houden.
Net een waterkoker gekocht maar twijfel of ik die mee moet rekenen. Is wel een uitgave, maar betaald van 'gratis geld' van de bon uit m'n kerstpakket. Wat zouden jullie doen? Wel noteren?
Fitzroy schreef:Pfff, ik vind het lastig wat je daar precies mee bedoelt. Wel of geen paard en huisdieren? Vakantie, weekendje weg? Wat versta je er precies onder? Kleding?
O, wat jammer, Tancreda. Ik heb toevallig zelf net een SMEG waterkoker gekocht en er nu 2 over. Had je zo kunnen krijgen van me.
Fitzroy schreef:Pfff, ik vind het lastig wat je daar precies mee bedoelt. Wel of geen paard en huisdieren? Vakantie, weekendje weg? Wat versta je er precies onder? Kleding?
O, wat jammer, Tancreda. Ik heb toevallig zelf net een SMEG waterkoker gekocht en er nu 2 over. Had je zo kunnen krijgen van me.
Alja schreef:Ik verkoop daarin tegen alles op Vinted
100 dingen van 1 euro maakt ook weer 100 denk ik dan en het heeft ze afgelopen jaar een leuke cent opgebracht