Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Mijn schoonouders wonen aan die straat, stukje verderop. Voor mooi paardrijden hoef je daar niet te gaan wonen, en gestrooid wordt daar niet in de winter.
HorsePassion schreef:julius_juut schreef:Een verkoopmakelaar mag toch helemaal niet ook als aankoopmakelaar functioneren bij een huis?
Tja, dat wil niet zeggen dat hij zich daar ook aan houdt.
Hij heeft wel meer rare dingen gedaan.
Alja schreef:Oh waarom ga je niet meer bieden?
Je was toch redelijk enthousiast
pillow schreef:Zaterdag stond er een huis op Funda waar ik direct een bezichtiging op aangevraagd heb. Kreeg ik vanmorgen een mail dat we niet ingepland waren. Ik was te laat en er waren honderden belangstellenden. Nou staat hij te koop bij de makelaar waar wij een zoekopdracht hebben staan, dus ik vind het waardeloos.
Yipee schreef:pillow schreef:Zaterdag stond er een huis op Funda waar ik direct een bezichtiging op aangevraagd heb. Kreeg ik vanmorgen een mail dat we niet ingepland waren. Ik was te laat en er waren honderden belangstellenden. Nou staat hij te koop bij de makelaar waar wij een zoekopdracht hebben staan, dus ik vind het waardeloos.
Een zoekopdracht hebben uitstaan betekend niet dat hij jullie aankoopmakelaar is toch? Dan is het toch niet zo vreemd dat jullie niet worden 'voorgetrokken' . Die makelaar zal wel honderden mensen op hun maillijst hebben staan met een zoekopdracht.
Als iets op funda staat ben je meestal al te laat. Als je zonder aankoopmakelaar zoekt dan moet je echt alles van elke makelaar apart in de gaten houden. Meestal posten ze op Facebook een sneak peak of preview. Dan wil je eigenlijk al bellen.