Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:
_kimm schreef:O kijk. Goed om te weten! Zo ver was ik eigenlijk nog niet eens. Binnenkort maar even naar bouwmarkt om te kijken of ik ze ergens kan vinden.
Iemand verder nog tips wat ik allemaal op de zwarte schaal/plateau op de grote tafel kan zetten?
karijn schreef:_kimm schreef:O kijk. Goed om te weten! Zo ver was ik eigenlijk nog niet eens. Binnenkort maar even naar bouwmarkt om te kijken of ik ze ergens kan vinden.
Iemand verder nog tips wat ik allemaal op de zwarte schaal/plateau op de grote tafel kan zetten?
De steunen koop je bij Ikea voor € 2,50 per stuk. Snoeren bij de Kwantum bijvoorbeeld.
silvericathy schreef:Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Studentenkamer, 4×5 en zo'n drie meter hoge spierwitte muren.
Ik wil iets met de muren .....maar weet echt niet wat.
Verven is geen optie!
Ik heb ook niet echt de juiste materialen om iets op te hangen ofzo. Dit zou ik eerst moeten vragen omdat ik dan in de muren moet boren.
Dus eigenlijk zoek ik een idee hoe ik het kan aankleden zonder te verven of gaten te moeten boren
Verven is geen optie!
Ik heb ook niet echt de juiste materialen om iets op te hangen ofzo. Dit zou ik eerst moeten vragen omdat ik dan in de muren moet boren.
Dus eigenlijk zoek ik een idee hoe ik het kan aankleden zonder te verven of gaten te moeten boren
Verven is geen optie!