Misschien kan ik hier nog een gave glasplaat scoren

Oeps dat muurtje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:DubbelDun schreef:Kun je daar niet een laag afneembare blanke 'lak' overheen smeren ??
Ja joh, bestaat speciale vernis voor. Ik heb de kantine van de manege ook met krijtverf geschilderd, de boel in de vernis en je hebt een prachtige uitstaling en vlekjes poets je er zo af.
Booooo schreef:https://www.wall-art.nl/Wanddecoraties/ ... =price+ASC
Misschien kan ik hier nog een gave glasplaat scoren![]()
Oeps dat muurtjewel weer netjes gefixt!
Booooo schreef:Wauw jullie gaan echt hard![]()
Het liefst zou ik de keuken geverfd willen hebben voordat die geplaatst wordt. Het keukenblad is trouwens ook antracieten de kozijnen worden dat ook
![]()
Groen hou ik echt niet van, ook die early drew bijvoorbeeld niet. Qua accessoires zullen het vooral zilver/rvs/goud zijn.
Dit kwam ik bijvoorbeeld tegen, en vind dat best chique staan. Dit idee hebben wij dan ook.
[ [url=m/cHK1PM.jpg]Afbeelding[/url] ]
@kenyada: mooie stoelen, leuk die verschillende kleuren ook.
Hier ook een hond. Wij hebben nu in ons huidige huis alle muren wit, van Flexa en dan de afwasbare echt ideaal! Is die afwasbare verf er ook in kleur?
Janine1990 schreef:Gisteren hebben we het muurtje gesloopt tussen mij en de buren... Helaas bleek deze (ondanks dat er een complete voeg van boven naar beneden zat) toch wel in verband te zijn gemetseld met het huis...![]()
Het resultaat was een behoorlijk beschadigde muur![]()
Lang leve mijn paps![]()
[ [url=m/7u6fau.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xnNF5J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohja, volgende week zaterdag wordt de bijkeuken uitgezet en we proberen ook meteen het beton te regelen voor die dag!
Jezzi schreef:Weet niet of je kinderen of huisdieren hebt ClaudiaHS maar krijtverf (en dus Wood & Wall) is wel erg besmettelijk
karijn schreef:Jezzi schreef:Weet niet of je kinderen of huisdieren hebt ClaudiaHS maar krijtverf (en dus Wood & Wall) is wel erg besmettelijk
Soooo true, ik heb één muur van de kamer van onze jongste met krijtverf gedaan. Je ziet er elke kras en streep op. Niet handig met jonge kinderen. Wel mooi op een muur waar niemand aan komt.
Janine1990 schreef:Prachtig Maaike! De eyecatcher is ook echt prachtig!
Wat voor materiaal is het?
M_aaike_ schreef:Janine1990 schreef:Prachtig Maaike! De eyecatcher is ook echt prachtig!
Wat voor materiaal is het?
Dankjewel allemaal
Het is aluminium. Na even googlen vond ik een website waarop ik dit kon bestellen. Moet hitte bestendig zijn en tot nu toe lijkt dat ook geen enkel probleem.
Van mijn keuken zijn overigens alleen de frontjes vervangen. De basis was nog goed, dus was dit een veel goedkopere oplossing dan een nieuwe keuken.