Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:ja, al gegoogled op betonvloer. Maar ik twijfel er nogal over omdat die vloeren wel erg modern zijn voor mijn oude huis.
En terracotta tegels heb je ook in prachtige grijs/blauw tinten ! En ze passen natuurlijk super in een oud huis.
Maar je hebt gelijk hoor, je hebt idd warm grijs en koel grijs. Je hebt het me goed laten zien !
Hoe bedoel je dat zo'n rode vloer erg aanwezig kan zijn ? Te rood misschien van kleur ?
Ir111 schreef:Ik heb ooit ook fineer geverfd, primer erop (zonder schuren, wel even ontvetten) en daar overheen verven. Ging prima.
Weet niet hoe de rest van je huis er uitziet maar momenteel zijn die pasteltinten hip, zacht blauwig, roze, mint. Is dat wat voor de keuken? Of vind je dat te uitgesproken? Dan zou ik kiezen voor zacht grijs. Past bij je grijs en zwart tinten.
Maris schreef:ja, al gegoogled op betonvloer. Maar ik twijfel er nogal over omdat die vloeren wel erg modern zijn voor mijn oude huis.
En terracotta tegels heb je ook in prachtige grijs/blauw tinten ! En ze passen natuurlijk super in een oud huis.
Maar je hebt gelijk hoor, je hebt idd warm grijs en koel grijs. Je hebt het me goed laten zien !
Hoe bedoel je dat zo'n rode vloer erg aanwezig kan zijn ? Te rood misschien van kleur ?
Ceetje_bokt schreef:Wij hebben een betonlook vloer in een oud huis (maar wel helemaal gerenoveerd vanbinnen) en ik vind het prachtig geworden.
Hmmm, wilde een foto toevoegen maar geen idee hoe dat moet (blonT)