Kun je zien op de site. Toen ik het vanmiddag deed nog ruim over de 2000.
Anoniem
Geplaatst: 25-11-15 18:23
Zal eens proberen wat meer te posten. Lees al tijden mee maar post nooit.
De site kortingisleuk' is echt top! Als ik het goed begrijp regelmatig nieuwe producten? Scoupy heb ik nog niet geprobeerd. Vind de app niet heel handig?
Ik ben altijd erg zuinig met boodschappen doen. Eet graag lekker maar vind het zo zonde van het geld om er veel aan uit te geven. We proberen 2x pw geen vlees te eten. Omdat het gezonder is. Scheelt ons ook een hoop kosten merk ik!
Bestel mijn boodschappen altijd bij de Jumbo en haal het dan op. Scheelt me een hoop impulsaankopen en je krijgt er altijd een gratis artikel bij. Eigenlijk altijd goed spul. Pasta, pastasaus, kibbeling, spinazie, tandpasta!
Mijn verse producten (gr/fr) haal ik bij de Lidl en aanbiedingen bij de AH. Deze supermarkten zitten bij ons in het dorp in een straal van 250 meter!
Brood koop ik nooit, mijn ouders hebben een brood en banketbakkerij...
xFioon
Geplaatst: 25-11-15 18:30
vonneke schreef:
Kun je zien op de site. Toen ik het vanmiddag deed nog ruim over de 2000.
Kan je pas zien als je hem gaat indienen toch? Of kijk ik er over heen?
Je kunt de producten bij korting is leuk ook alvast invullen etc maar dan aan klikken dat je het nog moet kopen. Dannkrijg je een mailtje met een linkje er in waar je dan alleen nog maar de bon hoeft up te loaden
fohadie
Geplaatst: 25-11-15 19:36
Helaas voor het eerdt isscoupy afgekeurd bij mij. Was er al bang voor want door de regen was het bonnetje onleesbaar geworden. En ik gind de zoutjes niet eens lekker!
blackflicka
Geplaatst: 25-11-15 19:36
Hier vandaag 6 pakken vlees gehaald met 35% korting. Is toch weer 7,50 verdient.
Das helemaal jammer Fohadie. Waren dat die poels zoutjes? Die heb ik ook gehaald, de sour pepper variant. Maar waarschijnlijk gaan die in een pakket voor de housewarming van mijn broertje verdwijnen vermoed ik
Iets omslachtiger. Aantal gegevens invoeren. Foto maken , dan op de productpagina van de website de foto selecteren en uploaden en dan binnen 4 dagen geld terug . Dus iets meer werk dan scoupy maar goed te doen.
Ik vond de zoutjes ook echt vies... Ik heb de curry versie. Helaas hebben mijn ouders ook de curry genomen en vinden hem ook niet lekker
fohadie
Geplaatst: 26-11-15 13:24
Was idd de curryversie. En in de goodiebag van de ladysnight van de bios zat precies dezelfde. Ach, wie weet kan ik er iemand blij mee maken die ze wel lust..
Wij vonden die zoutjes juist heerlijk! We haddensour cream en de guacamole versie. Beide erg lekker. Al zou ik ze zelf nooit kopen want er zit bijna niets in (maar wel enormveel caloriën.
Voor de mensen die nog eens een dagje op stap willen:
Tip: via flixbus.nl kun je van 3 t/m 17 december 2015 voor 1 euro p.p. van Groningen naar Apeldoorn, Eindhoven, Hengelo of Enschede met de bus (retourtje dus 2 euro).
Flixbus is echt verschrikkelijk. Slechte service, onbeschofte chauffeurs, bussen vaak veel te laat of geannuleerd zonder bericht, bushalte verplaatst zonder melding en geen wifi aan boord terwijl ze daar wel mee adverteren