En koopzegels idd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prairy schreef:Ik had laatst ook wat dingen vergeleken met ah, Lidl en Nettorama, en zoveel scheelde het echt niet met ah.
tita schreef:Lidl is echt niet meer de goedkoopste heb ik gemerkt.
Zo zag ik Unox rookworst voorm3.99€ bij de Lidl vandaag jumbo is even duur.
Ik spaar zegels van de jumbo die boekjes gebruiken we met Pasen en kerst zodat luxe eten beetje gratis is.
Verder leveren we lege flessen in verkoop ik speelgoed van de kids en andere helft boekjes jumbo gaat allemaal op speciale rekening
In mei begonnen en nu al 800€ voor eurodisney
We gaan pas als onze jongst 110cm is, guppy is nu 101cm
tita schreef:Ik heb nu de Lidl rookworst gekocht 100g minder en 1.49€ maar ik ben wel huiverig morgen denk dat ik maar extra speklapje uit de vriezer haal
Mijn vlees is achterlijk duur maar dat is manier van dieren houden zoals ik er achter sta dus ons vlees kost 170-200€ per 2 maanden en eten we 2-4x per week van
Vlees ga ik niet bezuinigen
tamary schreef:Ik doe rondje websites voor de aanbiedingen en dan kies ik welke winkel ik die week de boodschappen haal. Hoop dit voorjaar moestuin goed op te starten, dan hoef ik minder vaak naar de winkel.
Qua langer houdbaar haal ik wat meer als ik dat merk/smaakje lekker(der) vindt /goedkoper is. Zeker in de laatste 2 jaar zie ik meer veranderingen qua producten en soms zijn dingen er (tijdelijk) niet. Dan is niet meteen zonder zitten wel zo fijn.
Citaat:Hier heet de alcoholvrije maand Tournée Générale en is altijd in februari in België.