Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prulletje schreef:Boheme schreef:Oh ben ik nou de enige die die koeien helemaal geweldig vind..
Nee, deze stille meelezer ook.
xSwanHeart schreef:Hele mooie kleur, BeFunny!
Azmay, ik zou denk ik twee zithoeken maken. Één bij de tv en één in het midden, waar je een paar mooie fauteuils neerzet. Een knus leeshoekje.
Of zou je misschien nog een werkplek in de woonkamer willen hebben?
ElSea: Wat een aparte verf, wat is dat? Het lijkt haast wel marmer zo!
Wij hebben ook weer wat geklust. De muur achter de keuken was wit, maar dat was toch wel erg vlekgevoelig (niet afwasbaar). Na veel zoekwerk zijn we uitgekomen bij dit behang van Kitchenwalls. Hittebestendig en nat af te nemen. En nog een gezellig printje ook!
[ [url=m/Vs9gQY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Queelens schreef:Ik vind jouw printje echt super mooi. Kwam hem ook al tegen in het groen. Zou hem zelf ook zo nemen maar ik blijf bang dat zo’n patroontje druk wordt bij een visgraat vloer.
Indd die tegels maken het chaos. Ik denk dat ik voor wit verven ga of anders verwijderen. Dat laatste zou beter zijn, maar dan zit je er ook weer mee dat je je muur moet laten doen. Dat gaat denk ik oplopen in de prijs.
ElSea schreef:Nu we het er toch over hebben: waar koop je kwalitatief goed afneembaar behang? Ik kan me herinneren dat iemand hier in het topic een leuk printje had, maar kan dat bericht niet meer terug vinden..
Fitzroy schreef:Misschien een rare vraag, plukje, maar waarom heb je hiervoor gekozen ipv betegelen? Vind je het mooier of was het noodzakelijk?
Plukje schreef:Fitzroy schreef:Misschien een rare vraag, plukje, maar waarom heb je hiervoor gekozen ipv betegelen? Vind je het mooier of was het noodzakelijk?
Zeker niet noodzakelijk, want de muur was gewoon gestuuct. We werden verliefd op het printje. Eigenlijk wilden we het rondom boven een soort lambrisering, maar dat werd onbetaalbaar, dus toen maar 1 windje gedaan en de rest met betonlook verf geschilderd.
xRoossie95 schreef:Aangezien ik hier voorbeeldjes zag in floorplanner zelf ook aan de slag gegaan, maar lukt me voor geen meterBeetje jammer, leek me wel leuk aangezien we ons hele huis aan het strippen zijn voor we straks weer gaan opbouwen