Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Pas wel op met die quookers... die schijnen echt energieverslindend te zijn!
Rachel_x schreef:Dankje! Ga er op letten. Niet ideaal aan het spoor, maar mn moeder woont ook aan het spoor en heeft er weinig last van. Het is zon leuk (betaalbaar) huisje dat we iig willen gaan kijken:)
_Marinke_ schreef:En buiten de overlast die je er zelf van kan ervaren zolang je er woont moet je je ook bedenken dat als je het huisje in de toekomst moet of wilt verkopen het wel een probleem kan zijn voor de verkoop dat het aan het spoor ligt. Goed om rekening mee te houden dus en ook in wat voor staat het nu is en wat je er in de toekomst wellicht aan kunt doen om het bv. beter te isoleren. Ga ook even na wat de plannen zijn met het spoor dat er nu ligt, ziet het er naar uit dat dat spoor in de toekomst intensiever gebruikt gaat worden? Wat voor treinen maken er nu en in de toekomst gebruik van dat spoor? Etc.
Gefeliciteerd danoesje!!
Thesserd schreef:Tink89 schreef:Ik ook, van 699 kale huur naar 625 kale hypotheek en daar gaat de renteaftrek dan nog vanaf. En van een tweekamerappartement naar een echt woonhuis met 4 slaapkamers en een gigantische tuin.
Bizar hè. Heb ik me ook zo over verbaasd