Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik weet ook niet hoe het wel moet maar ze zijn zo raar en vallen zo uit de toon...
wat ik wel bijzonder vind, zo’n huis en maar 3 slaapkamers.. je hebt wel die 3 hokken in de kelder maar of je daar dan een gezellig kantoor van wil maken?
ikke schreef:Happinez schreef:
Succes, ik ga NIET met je mee.
Wat een gedrocht van een VT-wonen-showroom en leg uit: waarom staat er geen water in het zwembad?
Zo'n kast van een huis en dan zo hokkerig, nog los van de kille, wanna-bee-style, inrichting, behoorlijk mislukte renovatie van zo'n statig pand.

ikke schreef:Happinez schreef:
Succes, ik ga NIET met je mee.
Wat een gedrocht van een VT-wonen-showroom en leg uit: waarom staat er geen water in het zwembad?
Zo'n kast van een huis en dan zo hokkerig, nog los van de kille, wanna-bee-style, inrichting, behoorlijk mislukte renovatie van zo'n statig pand.
Cayenne schreef:Met inrichting en wat kleine aanpassingen creeër je al een heel andere sfeer.
Dus daar zou ik hem niet voor laten staan, hoor
Achterom schreef:ikke schreef:Succes, ik ga NIET met je mee.
Het is nieuwbouw.... het lijkt een oude scholtenboerderij (die heb je daar in de omgeving veel) maar dat is het niet.
En dat is het hele pand voor mij net-niet. Ik vind het erg kitscherig allemaal.