Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Toen ik de kleur op de muur zag schrok ik wel even, maar het is wel echt heel mooi geworden. Onze woonkamer is ook wel vrij uitgesproken qua kleuren, maar eigenlijk vind ik dat vaak veel mooier dan het standaard wit met een accentkleur.
Fitzroy schreef:@Denise, zo te zien aan de foto heb jij al langer zo’n Sentimo radiatorombouw. Ik vraag me namelijk af of het echt geen warmte scheelt. Anders is het een super tip en ga ik ze bestellen.
ElSea schreef:Tegels kan je heel prima verven! Ik zou de koeien ook zeker weg doen, is echt geen gezicht![]()
Ik zou de z/w tegels verven in een neutrale kleur, en dan over de koeien van dat afneembare behang, of evt tegels die aansluiten bij de rest vd keuken.
Queelens schreef:ElSea schreef:Tegels kan je heel prima verven! Ik zou de koeien ook zeker weg doen, is echt geen gezicht![]()
Ik zou de z/w tegels verven in een neutrale kleur, en dan over de koeien van dat afneembare behang, of evt tegels die aansluiten bij de rest vd keuken.
Daar zit ik ook een beetje aan te denken inderdaad. Maar zou deze tegels verven te doen zijn? Omdat het zowel zwart als wit is? Ik ben bang dat je verschil gaat zien omdat er een twee verschillende kleuren tegels achter zitten.
Haha ja die koeien.. iedereen zegt het ook als ze ons huis bekijken op funda
Maak er altijd grapjes over dat ik er paarden van ga maken