Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Phylos schreef:Hahaha ja gelukkig kan het nu alleen maar weer beter worden.
En dat zoonlief het ook een beetje mooi HOUDT! Anders ga ik hem slaan![]()
Phylos schreef:Eetkamer stoelen En bank afstemmen is misschien wel een goed idee voor eenheid. Fauteuil wil ik als eyecatcher graag cognac en ik ben bang dat het met cognackleurige stoelen (6×) dan to much wordt. Wat denken jullie?
xFioon schreef:Succes mamamiesje! Kan je werken in zo’n volle ruimte?ik zou alles onder smeren...
Hier gelukkig na 3 lagen al beter. Met nieuwe plinten ziet het er gelijk een stuk beter uit
[ [url=m/P5YsRA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GoT4LM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Phylos schreef:Bedankt voor al jullie tips en ideeën tot nu toe.
Mooie huizen hebben jullie ook!
Qua servieskast wil ik wel graag iets met deurtjes aan de onderkant voor wat rommeltjes en bovenin deurtjes met glas om je servies mooi achter te zetten.
Ikea wil ik voor benedenmeubels liever overslaan. Voor de slaapkamers en werkkamer ben ik er al goed geslaagd. Besta tv meubel zwevend is mooi maar heeft half Nederland voor mijn gevoel inclusief mijn zusje..
Bouwmarkten zijn inderdaad ook een goede. Begreep ook dat die mooie kortingen hebben als je gaat verhuizen.
Eetkamer stoelen En bank afstemmen is misschien wel een goed idee voor eenheid. Fauteuil wil ik als eyecatcher graag cognac en ik ben bang dat het met cognackleurige stoelen (6×) dan to much wordt. Wat denken jullie?
karin1985 schreef:Ikzelf wordt altijd een beetje depressief van huizen waar de basis volledig zwart/wit/grijs is...
Zelf blijf ik fan van de vergrijsde groentinten. Lekker fris maar niet te opvallend.