Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElizeVdS schreef:Een zei dat indd, omdat er op het buiten schilderwerk door de vorige schilder wat geknoeid was. Rest is netjes afgewerkt. Stoorde zich verder aan dingen die bij een ouder huis horen (hoeken niet helemaal recht, kraak in de houten trap).
Het schilderwerk buiten hebben we voor zover dat ging weg gekrabt, verder kon makelaar ook niet vertellen wat we nog aan zouden kunnen pakken.
2 zeiden nu te klein/weinig kamers. Daar kan ik niets aan doen natuurlijk. Laatste vond het te duur (maar wilde ook geen bod doen dus dan kan ik er ook niets mee).
Edit: vandaag wel box uit de woonkamer gehaald en al wat spullen verkocht met oog op de verhuizing. Dat geeft wel de mogelijkheid wat meer ruimte in het huis te zien. Hopelijk helpt dat.
Vind vooral dat aantal kijkers wat tegenvalt tov wat de makelaars voorspeld hadden. Nu 4 kijkers gehad in ongeveer een maand.
ElizeVdS schreef:
Liselot schreef:Sonja_vR schreef:Liselot
Voor de prijzen van een vergelijkbaar huis bij jou in de regio, daar kom je hier echt niet mee uit
Nee duh dat snap ik ook wel, maar ik weet dus niet of dergelijke huizen bij elize normaliter voor bijvoorbeeld 2 ton gaan, dan is 20k er bovenop wel veel
Anna79 schreef:Dat kan best zijn wat betreft ruimer ogen, maar een beetje koper kijkt toch naar het aangeven woonoppervlak? Dat is het eerste wat je ziet staan op Funda. Wij hebben in onze zoektocht de rolmaat regelmatig uitgelegd in onze huidige (grote huur) woning omdat de meeste woningen die we gingen bezichtigen kleiner waren. Ik denk dat je net even nog niet de juiste kijkers hebt gehad en inderdaad vakantietijd. Succes, hopelijk is het snel verkocht!