Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pairadice schreef:Na enige radiostilte (maand in Mongolie geweest, en daarna erg druk met het huis) meld ik me weer! Ik ben inmiddels weer bijgelezen en zie allemaal mooie berichten voorbij komen! Ik loop zo ver achter dat het niet meer op alles kan reageren, maar ik vind het superleuk om te lezen dat Saskia inmiddels gekocht heeft. Gefeliciteerd!!! En Wolken, de verbouwing ziet er uit als een hele klus, maar volgens mij wordt het heel mooi!
IvysToeter: succes! Ik ken het gevoel. Superspannend. Ik zat toen ik aan het bieden was de hele dag op mijn telefoon te kijken of ik al nieuws had... Ik duim voor je! Funda linkje per PB?
Wat mijzelf betreft: ik heb inmiddels een super leuk huisje aan het water met een eigen steiger gekocht. Net voor mijn vakantie is de hypotheek rondgekomen en de sleuteloverdracht is volgende week vrijdag. Het huis is wat feestelijk gekleurd (paarse plafonds, roze/blauwe gang, de radiatoren hebben alle kleuren van de regenboog etc etc) en de afweking is belabberd. Wordt nog een aardige klus dus. Schrootjesplafonds gaan er uit en worden vervangen door gipsplaten. Vanmiddag heb ik een afspraak met de stukadoor om te kijken wat hij voor me kan betekenen. Plafonds moeten sowieso gedaan worden, maar eigenlijk kan het hele huis wel een stuukbeurt gebruikenEens kijken hoe het kostenplaatje uitvalt. Oh ja, ook is inmiddels de nieuwe keuken gekocht!
Ik vind het reuzespannend, en kan echt niet wachten tot ik aan de slag kan!!!