Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Wij hebben morgen weer 2 bezichtigingen, ben heel benieuwd!
xSwanHeart schreef:Zou er zeker zelf even achteraan bellen, Idinn! Wij waren bij ons huis ook de eerste geïnteresseerden, zo vroeg dat er zelfs nog geen bezichtigingsdagen gepland waren. De verkopend makelaar zou onze aankoopmakelaar toen ook terugbellen, maar heeft dat uiteindelijk niet gedaan, waardoor we in eerste instantie niet konden bezichtigen. Uiteindelijk door allerlei omwegen en geluk toch goed gekomen, maar we hadden wel mooi ons droomhuis mis kunnen lopen...
Wij hebben zo de bouwkundige keuring! Vind het me toch een partij spannendHuis was best laag in de markt gezet, dus ik zit nog steeds te wachten op het addertje...
Winged schreef:Spannend Swanheart!
En fijn voor alle vervroegers! Scheelt toch weer een beetje.
Hier gisteren iemand gehad voor het bezichtigen van mijn huurwoninkje. Die was helemaal blij met de staat van mijn plekje (Ik ben zelf best netjes en zuinig geweest op dit plekje). Dus dat scheelt wel weer met de overdracht. En fijn dat een ander er zo blij mee is
Ik mag overmorgen geld overboeken naar de notaris... Nog maar 4,5 week te gaan
Chawi schreef:Plus dat je tegenwoordig negatieve rente betaald bij de notaris als je daar de waarborg stort op de derderekening. Wij hebben dus zelf ook gekozen voor een bankgarantie
Winged schreef:Chawi schreef:Plus dat je tegenwoordig negatieve rente betaald bij de notaris als je daar de waarborg stort op de derderekening. Wij hebben dus zelf ook gekozen voor een bankgarantie
Daarom is mij ook geadviseerd het te over te maken op de uiterlijke dag. Dus in mijn geval deze week (2 sep)Notaris geeft ook per brief aan dat er 0,5 procent doorberekend kan worden.