Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Poeh van 15000 zou ik wel zenuwachtig worden. Als je auto het begeeft en je paard moet geopereerd ben je het al kwijt
Tancreda4 schreef:Wow wat een bedragen hier. Onder de 15.000 zenuwen krijgen? Ik heb dat bedrag nog nooit gezien
Het loont echt wel om samen te zijn en samen te wonen. Oh. En geen paarden te hebben haha. Maar in die catagorieen zit ik niet helaas. Ik ben al blij dat ik IETS kan sparen.
Citaat:Wow wat een bedragen hier. Onder de 15.000 zenuwen krijgen? Ik heb dat bedrag nog nooit gezien
Varekaj schreef:Vandaag voor €134 boodschappen gedaan (en eigenlijk hebben we echt niet veel bij) en maar €0,45 zelf moeten betalen. De rest van het bedrag ging via maaltijdcheques. Blijft toch aanvoelen als goedkoop winkelenen een fijn bedrag dat niet van de gezamenlijke rekening af gaat.
Vroeger was ik dolblij met €2500 op mijn spaarrekening, omdat ik dan in geval van nood geld genoeg had om een borg voor een huurhuis/appartement te betalen (aan €700-€750 huur per maand x3 was dat indertijd). Nu zou ik daar echt doodsbenauwd mee zijn.