Vandaag het koopcontract ondertekend! Helemaal blij. Het is definitief. Alhoewel nog 3 dagen bedenktijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Mijn vriend en ik hebben gisteren ons droomhuis bezichtigd en hebben zojuist een bod uitgebracht! Volgens onze makelaar is de kans niet heel groot dat wij het krijgen (ookal hebben we dik 40K overboden) maar we doen een poging
Flowery schreef:Flowery schreef:Mijn vriend en ik hebben gisteren ons droomhuis bezichtigd en hebben zojuist een bod uitgebracht! Volgens onze makelaar is de kans niet heel groot dat wij het krijgen (ookal hebben we dik 40K overboden) maar we doen een poging
Helaas zijn we het niet geworden… Waren nog 4 stellen met een hoger bod, dus we denken dat er zeker 50-60K is overboden en daar hadden wij nooit van kunnen “winnen”
ingedebruijn schreef:Wij zijn gisteren in ons huis geweest. Ontzettend lieve mensen. Hebben bijna 2 uur heerlijk zitten kletsen.
Het huis leek nu wat kleiner maar nu werd er natuurlijk ook geleefd in plaats van alles perfect aan kant. Maar nog steeds super en een heerlijke sfeer
We gaan proberen om de overdracht 2 weken te vervroegen bij de notaris. Dan zouden we per 1 december de sleutel krijgen. Hopelijk lukt het!
idinn schreef:Nog steeds een goed gevoel dus! Hopelijk lukt 1 december! Aftellen maar![]()
Wij zijn gister bij huis #1 wezen kijken. Helaas toch te weinig eigen tuin voor ons. De bijenkasten kunnen nergens staan en als we de fruitstruiken uit onze volkstuin erin zetten.. is er geen plek meer voor groente.
Het stucwerk binnen zat inderdaad goed op de muren, zoals de advertentie zei, maar de afwerking aan de randen was erg matig. Sowieso vond ik het slordig binnen qua afwerking. Viel dus ook tegen.
Gemaild voor huis #2, morgen nog even die makelaar bellen. Komt dinsdag online en voor mijn gevoel past dat huis en tuin veel beter bij ons. Gister al even langs gereden, erg leuke locatie... en bij een huis uit 1910 vind ik de details binnen iets minder belangrijk als bij een huis uit 2016