De uiteindelijke precieze meubels zoals de bank, een kleed, tafeltjes moet ik nog uitzoeken. Aan de muur wil ik plankjes met plantjes, heel veel plantjes

Morgen krijg ik de sleutel en donderdag beginnen we met schilderen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noviceh schreef:Ziet er goed uit Amy!
Mooi Kenyada! Mag ik vragen hoeveel ruimte jullie aan beide zijden naast het bed hebben?
Amyyy schreef:Ik wilde jullie nog even bedanken voor de tips die ik pas heb gekregen over de indeling van mijn studio. Er komt een eetkamerbankje en met 2 stoelen. Jullie ideetjes hebben mij verder geholpen en ik kon lekker veel experimenteren. Dit is de uiteindelijke indeling geworden:
[ [url=m/xc27ps.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tuGT0J.png]Afbeelding[/url] ]
De uiteindelijke precieze meubels zoals de bank, een kleed, tafeltjes moet ik nog uitzoeken. Aan de muur wil ik plankjes met plantjes, heel veel plantjesDe stoelen heb ik wel al gevonden: deze alleen dan in licht roze (komen half mei in de winkel) https://www.dewoonwinkelier.nl/kick-col ... -roze.html
Morgen krijg ik de sleutel en donderdag beginnen we met schilderen!
Kenyada schreef:Leuk Amyy!!
Wij zijn eindelijk in de fase van meubels in elkaar zetten. Ikea spul is al binnen (alles voor de slaapkamers) en Vrijdag gaan we de bank, salontafel, eettafel en stoelen halen!
Over twee weekjes verhuizen!
[ [url=m/GhRfYR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Half bedmet de achterwand in early dew.