Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan_Ordeal schreef:Wij hebben inderdaad ook heel bewust gekozen voor een NVM makelaar vanwege de funda hits
Wel vervelend hoor Juval, zeker als het straks leeg staat.
Ik heb nog even gekeken naar de foto's van je huis. Echt wel een leuk huis! Maar zo op het eerste gezicht lijkt het me niet zo heel ruim. Als ik dan kijk naar de kenmerken heeft het wel een woonoppervlakte van 130 m2, dat is toch best groot! Ik vind dat je dat niet aan de foto's af kan zien. Wellicht valt daar nog wat winst te behalen? De foto van het zwembad zou denk ook wel beter kunnen, het is nu een beetje rommelig met die slangen en de bodem ziet er wat viezig uit. Als je de foto's zou veranderen is het raadzaam de eerste foto ook te veranderen, dan zien mensen misschien niet gelijk welk huis het is en zullen het dus eerder aanklikken en bekijken.
Ik heb geen idee wat goede prijzen in die omgeving zijn dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar ik denk dat wanneer je zo weinig animo hebt en het toch al een tijd te koop staat, of de prijs te hoog is of de advertentie niet goed. Verder zou ik sowieso ook meedoen met de landelijke open dagen. Dan ligt voor veel mensen de drempel toch net even wat lager om ergens te gaan kijken.
Maar het is op dit moment ook gewoon een hele moeilijke markt om je huis te verkopen...
Excuus als mijn ongevraagde mening niet gewenst is!