Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibbel schreef:Cayenne schreef:Ik ook!
En even binnenkijken bij het huis van Patty Brard: https://www.funda.nl/koop/amstelveen/hu ... k-zuid-93/
Is ook al een keer gepost dacht ik?
Renee1991 schreef:Dat paardengebeuren in Vaassen.. Niemand die zich druk maakt over die kas? Dat wordt toch kneiter warm als de zon ook maar een beetje schijnt?![]()
Die 'in' Amsterdam vind ik echt een schatje! Als ik alleen was, zou me dat echt wel trekken

pillow schreef:Renee1991 schreef:Dat paardengebeuren in Vaassen.. Niemand die zich druk maakt over die kas? Dat wordt toch kneiter warm als de zon ook maar een beetje schijnt?![]()
Die 'in' Amsterdam vind ik echt een schatje! Als ik alleen was, zou me dat echt wel trekken
Dan moet je beter lezen want er zijn wel opmerkingen gemaakt over de warmte in de kas.
chevax schreef:Bij zo'n huis zie ik eigenlijk alleen de styling. Heel erg mooi, maar doordat het zo enorm is gestyled, zie je weinig van het huis zelf én moet je goed zelf toch je eigen draai eraan kunnen geven.
Shadow0 schreef:chevax schreef:Bij zo'n huis zie ik eigenlijk alleen de styling. Heel erg mooi, maar doordat het zo enorm is gestyled, zie je weinig van het huis zelf én moet je goed zelf toch je eigen draai eraan kunnen geven.
Ik snap wel wat je bedoelt, al is het volgens mij vooral de manier van foto's maken. Ik denk dat als je er eenmaal bent, het wel een stuk makkelijker is om er doorheen te kijken. Maar op de foto's staat steeds iets anders centraal dan de ruimte, en worden ze vaak afgesneden op een manier dat je net niet snapt hoe het in het geheel past. Dat is wel echt jammer (zeker omdat het best een goede fotograaf lijkt - die alleen wel beter is in decoratie fotograferen dan ruimtes.)

MarjanB schreef:Dat is een zwemvijver
Dat snap ik.