Wendy_Komen schreef:Flowery schreef:Mijn vriend en ik hebben gisteren ons droomhuis bezichtigd en hebben zojuist een bod uitgebracht! Volgens onze makelaar is de kans niet heel groot dat wij het krijgen (ookal hebben we dik 40K overboden) maar we doen een poging
Spannend!! Ik ga voor je duimen!! Heb je er een motivatie brief bij gedaan? Zo niet, zou ik dat zeker aanraden!
Zou ik zeker ook doen! Bij ons heeft dat, naast een gunstig voorbehoud van financiering, ook de doorslag gegeven
Onze makelaar gaf aan dat bewoners van oudere huizen vaak meer gunnerig zijn dan bewoners van nieuwbouwhuizen, dus zeker als het om een ouder huis gaat, zou ik me er wel even toe zetten
(Al is het wel een heel gedoe om voor iedere woning weer een nieuwe brief te schrijven, ben blij dat we daar vanaf zijn.) 

Dat lijkt me een open deur toch?
), wie wij zijn en wat we doen en iets over onze financiële situatie (waarom gaan wij die financiering rondkrijgen) en flexibele houding w.b. overdracht.
Het enige gunning zou voor mij dan kunnen zitten in "gecharmeerd van het huis". Maar ja, dat zal iedereen zijn die een bod doet.
Hier worden ook nog wel huizen verkocht als belegging om in de vakantieverhuur te doen. Als zij het hoogste bieden prima. Niet leuk voor de buren maar ja …
Deze appartementen zijn nog één van de weinige woningen die starters of jonge mensen ook kunnen financieren hier in de stad, als je ze dan ook nog allemaal aan beleggers verkoopt..
Echt een belachelijk bedrag. Ben benieuwd wat er nu in komt, hiervoor zaten er Schotten in. Die waren wel lekker rustig. Hopelijk komt er geen gezin in