Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amyyy schreef:Mooie vloer! Welke is het? Ik ben ook bezig met een nieuwe vloer uit zoeken. Over een tijdje kom ik hier weer mee kletsen want ik heb een huisje gekocht! September krijg ik de sleutel, maar ik laat er best wel wat aan doen (vloerverwarming, andere keuken, badkamer opnieuw betegelen etc) dus over een tijdje kan ik wat foto's delen
ElSea schreef:Amyyy schreef:Mooie vloer! Welke is het? Ik ben ook bezig met een nieuwe vloer uit zoeken. Over een tijdje kom ik hier weer mee kletsen want ik heb een huisje gekocht! September krijg ik de sleutel, maar ik laat er best wel wat aan doen (vloerverwarming, andere keuken, badkamer opnieuw betegelen etc) dus over een tijdje kan ik wat foto's delen
De vloer lijkt vrij veel op de onze!
[ [url=m/OPcNml.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto al eens geplaatst maar hier zie je de vloer op.
Annenas schreef:ElSea schreef:
De vloer lijkt vrij veel op de onze!
[ [url=m/OPcNml.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto al eens geplaatst maar hier zie je de vloer op.
Hoe kan het dat jouw kat zo relaxt naast die plant ligt?
Zo jaloers! Zodra mijn poezels die grasachtige plant zien is het kill & attack.... nu dus maar een Strelitzia gekocht.
Denise_Storm schreef:Het ging hier laatst over klokken. Ik heb echt een hekel aan klokken, maar vriendlief wilde er hee graag een. En nu kwamen we toevallig deze tegen op de website van De Bommel én we hadden nog een bon liggen die we voor augustus moesten opmaken...
[ [url=m/XW3dVk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus we hebben deze besteld! Ben benieuwd als die binnen is, hij was nog niet in de winkel dus hebben hem alleen nog online gezien haha
geerte schreef:Ik heb jullie hulp nodig, ik ben bezig mijn nieuwe appartement aan het inrichten en loop een beetje vast op de salontafel.
Dit is het lege appartement.
[ [url=m/5hUMHA.jpg]Afbeelding[/url] ]
in de hoek komt deze bank, deze is nog niet binnen.
[ [url=m/AmMZ9S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de tegenovergestelde kant van de bank heb ik dit al staan.
[ [url=m/NYhgv9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zouden jullie doen? suggesties?
Fitzroy schreef:Ik vind zelf rond bij vierkant niet zo mooi![]()
Ik vroeg me even af, wat is mooier aan de muur?
Canvas, aluminium of glas? Ik heb echt geen idee.
Als iemand ook nog een tip heeft voor sites met abstracte prints in aqua en petrol houd ik me aanbevolen.
Fitzroy schreef:Ik vind zelf rond bij vierkant niet zo mooi![]()
Ik vroeg me even af, wat is mooier aan de muur?
Canvas, aluminium of glas? Ik heb echt geen idee.
Als iemand ook nog een tip heeft voor sites met abstracte prints in aqua en petrol houd ik me aanbevolen.