Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:Je zou ook evt de TV kunnen ophangen aan het uitsteeksel en dan een kastje er (evt aan beide kanten) naast (laten) maken voor de tv spullen. Ik had ongeveer het zelfde probleem met mijn schouw namelijk. Ruimte er naast was te klein voor een tv en aan de andere kant kon ook niet. Kan binnenkort wel ff foto maken
renskep schreef:Ik zou de eethoek een kwartslag draaien. Als je daar zit, zit je ook niet met je rug naar de tuin.
En mij lijkt het alsof je dan meer ruimte krijgt in de woonkamer gedeelte?
Hier snap ik niets vanHeb je het dan over de tv hoek bij de openslaande deuren, of naast de keuken?
Ir111 schreef:En zoiets?
Ik zou een kast willen maken waarin de tv verstopt wordt als je hem niet gebruikt, hoef je dat lelijke ding niet steeds te zien.Als je die zo maakt dat het uitstekende stukje er in verwerkt wordt (dus zelf op maat maken) dan oogt het rustiger. Je zou het zo kunnen maken dat je de TV eruit kunt trekken en op de juiste plek neer kunt zetten als je hem nodig hebt, dus met achterkant vd TV naar de tuin toe.
Je kunt je bank dan zo neerzetten dat je optimaal geniet van alles buiten. Of dit een handige oplossing is hangt wel een beetje af van hoeveel je TV kijkt. Heb je hem een of twee keer in de week aan werkt het prima denk ik. Als je vaker TV kijkt is het misschien minder handig. Op welke hoogte starten je ramen aan de aan de andere kant eigenlijk?
Dan de bank met de hoek bij dat linker uitsteekseltje en de tv (op een verrijdbaar tv meubel) tussen de deur en de tuindeur? Kabels wegwerken in de plint. En je houdt een balzaal over!
En anders... TV eruit!
Wij hebben geen tv en dat bevalt me prima. Onze inrichting kan op verschillende manieren en we hoeven nooit rekening te houden met dat (lelijke) apparaat. Een feestje!
Thesserd schreef:Oeh wat ook nog kan trouwens; latjes monteren aan je uitsteeksel (die dus goed vast zitten in het staal of hoe je dat in gedachten had) en daarop de tvbeugel vastmaken. Moet je wel stevig en dik stuk hout hebben, maargoed dan zit je niet vast aan die verticale bevestiging xD
Jotoma schreef:Wij houden van strak en less is more