Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En kostte nu maar 15 euro! Ook nog wat goede keramische pannen gekocht voor 2,50 tot 4 euro en grote keramische messen voor 2 euro per stuk.
Heb een kenwood keukenmachine toen uit de uitverkoophoek en zo'n apparaat speciaal voor beslag en deeg etc.
Vrij uitgebreid, van elk 6 stuks, inclusief bestek voor 50 euro. Bestek was ik minder blij mee, dat had plastic handvaten, dus later nog een doosje gekocht bij kwantum. Die vond vriendlief niet fijn, dus zijn oude bestek ligt er ook bij.. En toen nog met een spaaractie een paar prachtige vorken en messen gekregen maar niet genoeg voor als we bezoek hebben.. Dus we hebben nu vier verschillende soorten bestek in de la
Moet binnenkort maar eens nieuw erbij halen, want heb al best wat gesloopt
Snap niet waarom ze uitgerekend mij porseleinen borden geven

Alleen het handvat?
Heb dit servies nu 1,5-2 jaar en heb al 5 borden gesloopt 
Want die overleven het helemaal niet in mijn handen

Sunrise19 schreef:Groen bestek? Hoe dan?Alleen het handvat?
Ik wil binnenkort even nieuw servies halen. Wil 2 kleuren met zo'n geschulpt randje.
De Xenos had toen wat ik wel leuk vond, alleen wil net even iets betere kwaliteit. Snap sowieso niet hoe mensen 30 jaar met servies kunnen doenHeb dit servies nu 1,5-2 jaar en heb al 5 borden gesloopt
Soepkommen koop ik bij de actionWant die overleven het helemaal niet in mijn handen
alleen is dat vaak flut met een ander handvat 
) Ben voor alle 'speciale' messen van de AH aan het sparen met die actie die nu loopt, heb 2 pannen van Tefal in de opruiming gekocht die lekker 'mooi' blijven totdat ik echt alleen woon want nu blijven ze helaas niet mooi in dit huis
En mijn Xenos borden staan nog allemaal thuis omdat we hier er absoluut geen plek voor hebben
Ik heb 2 borden extra moeten kopen bij de action, omdat ik nog maar 2 grote borden had
Bij beide van de action is al een stukje af 
Dus die gebruik ik nu als asbak voor buiten