manzano schreef:Maar goed, ik wil nooit meer in Den Helder wonen. Dus daar gaat het sowieso al mis haha.
Haha, ik ook niet. Geboren en getogen Jutter.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Jeetje, wat zal de gemeente blij zijn als iemand dat koopt zegLekker klusje ook om het weer op te ruimen
en wb het huis in Den Helder: Een beetje flauw om nu te zeuren dat we "te hard zijn".
Er werd zelf om meningen gevraagd. Die zijn op een nette manier gebracht en er werd ook gezegd wat er wel mooi aan gevonden werd.
Hadden we dan alleen maar oeh en aah mogen roepen?Een huis is nou eenmaal smaakgevoelig.
Cayenne schreef:Ik kom niet uit Den Helder maar ken de omgeving daar wel goed.
En ik vind het een beetje troosteloos in die omgeving, maar misschien is dat mijn verkeerde beeld
Achterom schreef:Achterom schreef:
Kennelijk asbest vrij gekomen bij de brand. Zal wel lekker saneringsklusje zijn
Fitzroy schreef:Echt schattig, maar er moet veel aan gebeuren en erfpacht van meer dan 6300,-
https://www.funda.nl/koop/wassenaar/hui ... atweg-464/
Kaka schreef:Het is niet van de gemeente, maar van een failliete bv waarvan een hele rij schuldeisers geld willen zien. Die zullen waarschijnlijk ook niet toestaan dat het complex voor een habbekrats verkocht wordt.
De rekening van sanering zal waarschijnlijk uiteindelijk wel bij de gemeente terecht komen, mede afhankelijk van de vraag of er grondwaterverontreiniging is. Wat een ellende. Ben je lekker mee, als gemeente.
Ceetje_bokt schreef:manzano schreef:Maar goed, ik wil nooit meer in Den Helder wonen. Dus daar gaat het sowieso al mis haha.
Haha, ik ook niet. Geboren en getogen Jutter.
Fitzroy schreef:Echt schattig, maar er moet veel aan gebeuren en erfpacht van meer dan 6300,-
https://www.funda.nl/koop/wassenaar/hui ... atweg-464/
Lindsey_99 schreef:Zo raar vind ik dat...een half uurtje voorafgaand aan het tekenen bij de notaris ff snel de gekochte woning door om te kijken of alles in orde is en netjes overgedragen.
Duurt een kwartiertje volgens de makelaar....nou, dacht ut niet. Alsof je een broodje kaas aan iemand verkoopt. Zijn dure plakjes. Bij een tweekamerflatje kan ik me er iets bij voorstellen maar bij een groot huis... Bij een kennis stond de garage nog vol halfvol zut bij de overdracht. Hadden ze geen tijd meer voor gehad af te voeren. Hoe ging dat bij anderen die net verhuisd zijn? Broodje kaas of toch iets uitgebreider?