Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Limoen schreef:Bovenste is hoe het een tijdje geleden was, onderste nu met de nieuwe kleur muur.
[ [url=m/PPIcoO.png]Afbeelding[/url] ]
lrm schreef:Had eergister bij de foto's mijn salon tafel nog niet af. maar hierbij!
Mijn creativiteit kan totaal de loop nu ik bezig ben met mijn meubels.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hannanas schreef:Mooi Mooi mooi!!
Ik zou zelf nog net wat kleur er in brengen door een plantenpot en twee kussens bijv? Groen/brons bijv wat je nu veel ziet?
Wat is dat voor leuke tafel met Z-poot in de keuken ?
Zelf gemaakt? Hoe?
Liesje89 schreef:Hele verbetering zo! Heel gaaf. Straalt een fijne rust uit nu, goed gekozen
lrm schreef:Limoen: erg gaaf dit is ook meer mijn smaak. Heerlijk zen!
DNIEZE schreef:Limoen schreef:Bovenste is hoe het een tijdje geleden was, onderste nu met de nieuwe kleur muur.
[ [url=m/PPIcoO.png]Afbeelding[/url] ]
Ontzettend mooi geworden zeg!!
Wat is de kleur van de nieuwe muur als ik vragen mag?
Over 2 weken krijgen wij onze sleutel van ons eerste koop huis dus moeten we ook een kleur gaan bepalen voor de woonkamer.
BopjeBo schreef:Vind het een hele verbetering! Je zegt dat het een klein huurhuis is maar met deze inrichting is het erg ruimtelijk geworden. Persoonlijk zou ik zelfs alle muren in de kamer deze kleur geven, aangezien je meer witte meubels hebt staan zorgt dat voor een mooi contrast. De kleur is niet echt heel donker en kan heel goed in kleinere ruimtes, geeft wat meer ruimtelijk effect.
lrm schreef:Had eergister bij de foto's mijn salon tafel nog niet af. maar hierbij!
Mijn creativiteit kan totaal de loop nu ik bezig ben met mijn meubels.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]