Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Sint Maarten haal ik wat voor , verder vind ik kruidnootjes spontaan vies maar met truffel lust ik ze nog wel.
Ergste moet nog komen dat is kerst haha
Blingh schreef:Rebecca schreef:Sint Maarten haal ik wat voor , verder vind ik kruidnootjes spontaan vies maar met truffel lust ik ze nog wel.
Ergste moet nog komen dat is kerst haha
Niet eens snoep maar ook lekker avondeten. Ik ben dol op de krieltjes met rozemarijn en zeezout. Maar zo' n bak is toch e1,69. Tikt dan toch best aan..
En die hebben ze alleen tijdens feestdagen
Citaat:Hoe ziet mijn pakket eruit?
Al het vlees wordt voor twee porties geseald en vers en gekoeld in een doos bij je afgeleverd. Bewaar het vlees na levering in de vriezer voor een langere houdbaarheid. De stukken die je meteen wil eten, bewaar je in de koelkast. Zo kun je dezelfde dag nog het lekkerste vlees eten!
Allergie-informatie
Elk afzonderlijk pakje vlees heeft een sticker met daarop de ingrediënten en alle relevante informatie over de koe. Wij gebruiken geen e-nummers, suiker, bindmiddelen of andere middelen die niets met vlees te maken hebben. Wel worden er in de worstjes en hamburgers biologische gedroogde kruiden, verse peper en een heel klein beetje zout gebruikt om deze een goede smaak te geven zodat ze bij je thuis direct gebruikt kunnen worden. Al het vlees is glutenvrij, maar het is wel geproduceerd in een ruimte waar op andere tijden ook gluten worden gebruikt in de productie. Verder is al ons vlees 100% lactosevrij!