[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 22:12

Die had ik dus al een keer gedownload. Computer opnieuw opgestart maar niks? Ik probeer t gewoon nog een keer!!

edit; ik heb volgens mij te weinig schijfruimte. :Y)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 22:31

_pauline_ schreef:
Die had ik dus al een keer gedownload. Computer opnieuw opgestart maar niks? Ik probeer t gewoon nog een keer!!

edit; ik heb volgens mij te weinig schijfruimte. :Y)
Kan gebeuren. Probeer eens Pidgin, werkt ook via MSN adressen en zo.....

_pauline_

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 22:48

Was dus niet te weinig. Hij accepteerd t niet ofzo? Krijg zo;n foutmelding dat ik kan kiezen of ik het rapport wil versturen of niet. Ach, deze versie werkt dan ook nog prima. :)

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 09:55

Hai, ik heb een vraagje...

Mijn (geintegreerde) webcam werkt niet op live messenger. Hij geeft dan aan dat hij al in gebruik is of dat ik moet kijken of hij aangesloten is. Gewoon werkt hij wel, het is alleen messenger waarop hij niet werkt.

Waardoor kan dit komen?

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:47

Ik kan niet op MSN door mijn keypoort. Maar hoe kan ik deze weeer 'oke' krijgen?

joanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 13:12

Hoi wie kan me helpen, ik had een oproep gedaan tot hulp maar bleek dus al een topic over te zijn (n daar kreeg ik dus deze link)

Als ik mijn hotmail account open en ik wil een mail versturen kon ik eerder via toevoegen kiezen voor bestand of foto. Als ik dan een foto toevoegde dan kon ik meerdere selecteren. Tegenwoordig kan dit niet meer. Ik kan nu ook maar foto voor foto toevoegen en ik vind het irritant langzaam gaan. Weet iemand hier een andere manier voor?

Dank je wel alvast

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 18:50

joanita schreef:
Hoi wie kan me helpen, ik had een oproep gedaan tot hulp maar bleek dus al een topic over te zijn (n daar kreeg ik dus deze link)

Als ik mijn hotmail account open en ik wil een mail versturen kon ik eerder via toevoegen kiezen voor bestand of foto. Als ik dan een foto toevoegde dan kon ik meerdere selecteren. Tegenwoordig kan dit niet meer. Ik kan nu ook maar foto voor foto toevoegen en ik vind het irritant langzaam gaan. Weet iemand hier een andere manier voor?

Dank je wel alvast

Heb ik ook heel rg veel last van, enigste methode is denk ik iemand uitnodigen op MSN en dan via die weg het te doen. Anders weet ik ook geen andere manier!

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 18:51

Iemand enig idee hoe je keypoorten weer oke krijgt?
Kom niet op mijn MSN omdat er geen groen vinkje voor die keypoorten komt.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:37

Ik heb ook een vraagje...

9 van de 10 keer opent mijn mail zich niet als ik op mijn mail icoontje klik of op het berichtje met 'u heeft 4 nieuwe berichten', hij doet het wel gewoon via www.hotmail.com maar dat is zo lastig... Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 18:04

joanita schreef:

Dank je wel alvast

ik had ook in het gesloten topic gereageerd. Ik denk dat het toch maar tijd wordt voor Gmail...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:34

Ik heb een probleem met mijn hotmail!

Vorige week kreeg ik een mail van iemand, maar toen ik het bericht wilde openen zag ik geen bericht en kreeg ik de melding

' Het bericht is te groot om helemaal te worden weergegeven. Alleen de eerste 768 kB worden weergegeven. '.

Ik dacht dat mijn mailbox te vol was en heb toen mails verwijderd. Zonet probeerde diezelfde persoon me weer een mail te sturen, maar hij geeft precies de zelfde foutmelding. Dit heb ik bij andere mails niet, het is alleen van die persoon. Heeft iemand een idee waardoor dit komt?

Het is een nogal belangrijke mail en ik heb geen telnr van diegene dus ik hoop dat iemand raad weet.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:14

Hinke schreef:
Ik heb een probleem met mijn hotmail!

Vorige week kreeg ik een mail van iemand, maar toen ik het bericht wilde openen zag ik geen bericht en kreeg ik de melding

' Het bericht is te groot om helemaal te worden weergegeven. Alleen de eerste 768 kB worden weergegeven. '.

Ik dacht dat mijn mailbox te vol was en heb toen mails verwijderd. Zonet probeerde diezelfde persoon me weer een mail te sturen, maar hij geeft precies de zelfde foutmelding. Dit heb ik bij andere mails niet, het is alleen van die persoon. Heeft iemand een idee waardoor dit komt?

Het is een nogal belangrijke mail en ik heb geen telnr van diegene dus ik hoop dat iemand raad weet.
Account aanmaken bij GMAIL en laat die persoon dat bericht dáár naartoe sturen! Misschien een ideetje ;)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:25

Bedankt voor de tip, ik denk dat ik dat maar ga doen. Ik kan wel gaan uitzoeken waarom ik geen bericht zie maar denk dat ik dan langer bezig ben dan wanneer ik een nieuw gmailaccount aan maak ;)

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:08

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 13:15

Hellup!!: Ik ben die tool voor het uploaden van meerdere foto's tegelijk kwijt (van hotmail dus). En als ik de helpfunctie gebruik staat er dat de optie om dit te downloaden vanzelf verschijnt als je op toevoegen klikt, maar dat gebeurt dus niet???? Hoe krijg ik dit weer terug??

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 13:49

Dit is al een tijdje zo helaas, ik weet ook niet hoe op te lossen, dus iemand tips?

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:32

Ik heb een vraagje, ik heb al een hele tijd messenger 9.0 live maar sinds 3 dagen kan ik er niet meer op aanmelden?? dus ik wilde een oudere msn erop zetten maar lukte niet omdat ik iets niet verwijderd krijg als ik op :
start >> instellingen >> confirguratiescherm >> software klik en dan staat er in die lijst windows live essentials oid. maar dan klik ik op wijzigen/verwijderen en dan doet hij helemaal niks :? ik krijg het er dus niet vanaf.
kan iemand mij helpen :o ?

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:34

Sunrise schreef:
Ik heb een vraagje, ik heb al een hele tijd messenger 9.0 live maar sinds 3 dagen kan ik er niet meer op aanmelden?? dus ik wilde een oudere msn erop zetten maar lukte niet omdat ik iets niet verwijderd krijg als ik op :
start >> instellingen >> confirguratiescherm >> software klik en dan staat er in die lijst windows live essentials oid. maar dan klik ik op wijzigen/verwijderen en dan doet hij helemaal niks :? ik krijg het er dus niet vanaf.
kan iemand mij helpen :o ?

Al geprobeerd msn via 't overzicht 'Software' te verwijderen?? Dat werkt vaak wel!

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:45

Ja dat bedoelde ik dus, dat ik het daar niet verwijderd kreeg :P

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:49

Ohw oliebol... ja ik lees 't.. hmmz.. enne via msn zelf lukt je ook niet?? En dan heb je het wel over windows live messenger?? niet over msn plus oid?

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:53

Nee want hij is zeg maar overal vanaf behalve uit die software lijst :+ nee windows live messenger indd :j

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:58

Sunrise schreef:
Nee want hij is zeg maar overal vanaf behalve uit die software lijst :+ nee windows live messenger indd :j

Ohw das raar?? En daar blijft ie tussen staan? Ook als je bijv opnieuw opstart?? Ik geloof dat 't me dan toch de technisch wordt haha!

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:00

Ik heb hem net wel opnieuw opgestart en hij staat er nog in indd!
hahaja ik heb normaal ook wel redelijk wat 'verstand' van deze dingen maar dit wordt me toch echt te lastig :')

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:11

Sunrise schreef:
Ik heb hem net wel opnieuw opgestart en hij staat er nog in indd!
hahaja ik heb normaal ook wel redelijk wat 'verstand' van deze dingen maar dit wordt me toch echt te lastig :')

Ja.. dan wordt 't lastig.. Dan kan ik je niet helpen helaas.. Miss iemand anders wel??

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 19:26

Ik heb het volgende probleem met Msn en Windows Vista:

Ik heb een headset aangesloten, kan muziek luisteren, att. met geluid ook, hoor mezelf ook praten en ademen wanneer ik in de microfoon praat, maar...

Wanneer ik msn met iemand en gebruik maak van mijn webcam kunnen we elkaar wel zien maar niet horen ondanks dat de volumeknop open staat.

Hoe los ik dit op zodat ik ook via een microfoon met mijn contacten kan praten !