edit; ik heb volgens mij te weinig schijfruimte.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joanita schreef:Hoi wie kan me helpen, ik had een oproep gedaan tot hulp maar bleek dus al een topic over te zijn (n daar kreeg ik dus deze link)
Als ik mijn hotmail account open en ik wil een mail versturen kon ik eerder via toevoegen kiezen voor bestand of foto. Als ik dan een foto toevoegde dan kon ik meerdere selecteren. Tegenwoordig kan dit niet meer. Ik kan nu ook maar foto voor foto toevoegen en ik vind het irritant langzaam gaan. Weet iemand hier een andere manier voor?
Dank je wel alvast
joanita schreef:Hoi wie kan me helpen, ik had een oproep gedaan tot hulp maar bleek dus al een topic over te zijn (n daar kreeg ik dus deze link)
Als ik mijn hotmail account open en ik wil een mail versturen kon ik eerder via toevoegen kiezen voor bestand of foto. Als ik dan een foto toevoegde dan kon ik meerdere selecteren. Tegenwoordig kan dit niet meer. Ik kan nu ook maar foto voor foto toevoegen en ik vind het irritant langzaam gaan. Weet iemand hier een andere manier voor?
Dank je wel alvast
Hinke schreef:Account aanmaken bij GMAIL en laat die persoon dat bericht dáár naartoe sturen! Misschien een ideetjeIk heb een probleem met mijn hotmail!
Vorige week kreeg ik een mail van iemand, maar toen ik het bericht wilde openen zag ik geen bericht en kreeg ik de melding
' Het bericht is te groot om helemaal te worden weergegeven. Alleen de eerste 768 kB worden weergegeven. '.
Ik dacht dat mijn mailbox te vol was en heb toen mails verwijderd. Zonet probeerde diezelfde persoon me weer een mail te sturen, maar hij geeft precies de zelfde foutmelding. Dit heb ik bij andere mails niet, het is alleen van die persoon. Heeft iemand een idee waardoor dit komt?
Het is een nogal belangrijke mail en ik heb geen telnr van diegene dus ik hoop dat iemand raad weet.
Sunrise schreef:Ik heb een vraagje, ik heb al een hele tijd messenger 9.0 live maar sinds 3 dagen kan ik er niet meer op aanmelden?? dus ik wilde een oudere msn erop zetten maar lukte niet omdat ik iets niet verwijderd krijg als ik op :
start >> instellingen >> confirguratiescherm >> software klik en dan staat er in die lijst windows live essentials oid. maar dan klik ik op wijzigen/verwijderen en dan doet hij helemaal niksik krijg het er dus niet vanaf.
kan iemand mij helpen?