Die in maat S 60 x 40 x 39 ziet er exact hetzelfde uit als die van jou. Zelfs het sluitwerk van het deurtje is exact gelijk. Staat ook bij: "de meeste luchtvaartmaatschappijen keuren deze transportbox goed!" Dus stevig zal hij ook zijn.
Laatst bijgewerkt door JPitty op 18-08-23 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, was een idee geweest maar dan heb ik heel veel geduld nodig ben ik bang. Had dit even eerder verteld.
Haha sorry Ik begrijp dat je er voor nu helaas niks meer aan hebt... Maar met het oog op "misschien over twee jaar opeens toch nog een keer naar de dierenarts" dacht ik ik zeg het toch maar..
Zo dat is snel! Zijn de katten al over of doe je dat daarna?
ikke
Geplaatst: 19-08-23 09:31
Je hebt in die zin ook niet de handigste dag uit gezocht maar ja, daar doe je ook niet zoveel aan. Maar als je nu je huis al leeg hebt, heb je wel flink door gedaan
Ik ben er zo klaar mee. Bijna alles staat op zijn plek.
Zal zo foto's maken.
YvonneV
Geplaatst: 19-08-23 16:57
gefeliciteerd met je nieuwe woning
Ibbel
Geplaatst: 19-08-23 17:15
Bellatrix schreef:
Ik ben er zo klaar mee. Bijna alles staat op zijn plek.
Zal zo foto's maken.
En nou gewoon een week helemaal niets meer doen. Even pas op de plaats en bijtanken.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-23 18:29
Eindelijk rust.
En wat een gedoe om de vrachtwagen te legen. We waren eigenlijk te zwaar. Dus eerst matras eruit en ander gratis spul. Maar we hadden alles door elkaar liggen dus opnieuw rondje gemaakt, nu betaald. Die oude kledingkast, wat een gevaarte, dat ding was mega zwaar. Eerst moet je die in de vrachtwagen tillen en daarna er weer uit. Maar goed, we waren net op tijd klaar voordat de stort dicht ging. Mijn oude huisje is leeg, alleen goed schoonmaken maar morgen doe ik helemaal niets.
Hier dan de foto's van mijn huisje.
Ik heb al 2 katten beneden lopen. Sky moest ik tillen. Nuray heeft alle trappen al opgelopen. Tail zit nog bang onder de stoel in de kattenkamer.