Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Ik krijg niet echt hoogte van wat nou de gemiddelde tijd is tussen tekenen koopcontract en overdracht.
Wij gingen er vanuit dat een paar maanden toch wel normaal is, maar krijg nu van jullie de indruk dat alles heel snel moet?
Mijn zus en ik hebben beide een woning met koopgarant. Dus op het moment dat we eruit willen gaat de verkoop sowieso lukken in max drie maanden. Maar begin me nu af te vragen of dat te lang is.
Shiloh schreef:Ik krijg niet echt hoogte van wat nou de gemiddelde tijd is tussen tekenen koopcontract en overdracht.
Wij gingen er vanuit dat een paar maanden toch wel normaal is, maar krijg nu van jullie de indruk dat alles heel snel moet?
Mijn zus en ik hebben beide een woning met koopgarant. Dus op het moment dat we eruit willen gaat de verkoop sowieso lukken in max drie maanden. Maar begin me nu af te vragen of dat te lang is.
idinn schreef:Als ze je wel wat lijken, gewoon brief er naartoe met dit is mn bod, geldig tot dan en dan.. zie je vanzelf wel of er nog wat in zit
flooooo schreef:idinn schreef:Als ze je wel wat lijken, gewoon brief er naartoe met dit is mn bod, geldig tot dan en dan.. zie je vanzelf wel of er nog wat in zit
Op beide hebben we geboden dus ons bod is bekend maar afgewezen. Dan blijf je toch lekker met je eigenwijze kop hopen op een bod boven de vraagprijs joh. (letterlijk vraagprijs geboden.)
Spannend Shiloh.
Shiloh schreef:Ik zit al een tijdje mee te lezen in dit topic. Vandaag voor het eerst een bezichtiging gedaan. Woensdag nog twee. Spannend hoor.
Mijn zus en ik hebben tijdens Corona 1,5 jaar samen gewoond en dat is ons erg goed bevallen. Dus we zijn samen op zoek naar een huis. Beetje alternatief wellicht, maar we zien er eigenlijk alleen maar voordelen van. Zelfs al krijgt een van ons een relatie, we zijn beide het type dat niet zomaar zou willen samen wonen, maar zou willen LATten, dus zolang we een huis kunnen vinden met voldoende privacy, moet er toch heel wat mogelijk zijn.
Maar goed, we weten ook wel dat we onze verwachtingen flink moeten temperen, en dat het momenteel ongelofelijk lastig is.
idinn schreef:Als ze je wel wat lijken, gewoon brief er naartoe met dit is mn bod, geldig tot dan en dan.. zie je vanzelf wel of er nog wat in zit