Oh wauw, prachtig!! Die opbouwfase is echt heerlijk hè, dan zie je eindelijk waar je het allemaal voor doet. Mooi kleurtje ook op de muren
ikke
Geplaatst: 23-08-22 20:06
Nu wil ik niet flauw zijn, maar ik zie nog een paar afwerkpuntjes.... Zodra de bouwvakkers eruit zijn, ben je halverwege Dan mag je alles af gaan werken, poetsen, details bijwerken en al die dingen gaan doen waarvan je ontdekt: kak, daar hebben we niet goed over nagedacht
Ohhh ja we zijn nog lang niet klaar.. moet de raamkozijnen nog schilderen en de deur kozijnen nog 1 keer En tja dit
ikke
Geplaatst: 23-08-22 20:09
Rambogirl
Geplaatst: 23-08-22 22:15
Ach bijna klaar joh!!!
Nee geintje natuurlijk, maar het is wel fijn voor jezelf om echt je doel te kunnen zien en dan zie je inderdaad dat je er al veel verder dichterbij zit dan wanneer je terug denkt aan hoe t was.
karijn
We hadden eerst alle muren groen maar ik was dr zo niet blij mee dat ik de hele nacht wakker lag. Dus met t doen van t plafond ook de buitenmuren meegenomen en die dus ook 9010 gemaakt.
Wauw, prachtig!! Wat moet het een verademing zijn om na zoveel geklus lekker in een mooie frisse woonkamer te leven.
pmarena
Geplaatst: 28-08-22 19:52
Mooi hoor! Goede keus om de muren zo in 2 kleuren te doen
En tja...je zou de eerste en de laatste niet zijn die een huis met weiland koopt en het vervolgens te druk heeft met het klussen om nog wat substantieels met het paard te doen