Nou dat is zeker zo Moonsparkle.
Ben erg van de lekkere wijnen en ook van uitproberen en wijnproeverijen etc
lekkere hapjes erbij, daar kan ik enorm van genieten. Heb zelfs twee officiële diploma's
Dus vandaar dat ik ook erg graag naar Toscane ga deze zomer. Ga ik helemaal los
Heb dat ook met koffie trouwens. Zalig. Ooit barista opleiding gedaan. Heb B&B gehad, kwam goed van pas.
Maar goed. Hou me in het dagelijks leven in hoor want je kunt er helemaal op los gaan
M'n kledingkast is aardig op orde. Wil graag nieuwe schoenen voor bij jurkjes. En uiteraard wil ik ook nog een paar nieuwe zomerjurkjes. Ben erg van de jurkjes. En toen mijn knieën nog niet kapot waren door het paardrijden (paar keer erg ongelukkig gevallen helaas) hield ik van flinke hakken. Vind dat ook gewoon mooi. Nu kan ik daar niet meer lang op lopen maar bevallig aan de bar staan lukt nog aardig

En ik koop elk jaar een echt goede jeans. De oude gaat dan richting kluswerk. Heb altijd Corel of Tommy Hillfiger. Kost wat. Maar heb je ook echt wel wat. En als ik geen geld heb op het moment dat de jeans helemaal op zijn ga ik net zo makkelijk naar de HEMA, want hoe dan ook, die skinny's van de HEMA staan best aardig en zitten me prima. Zijn minder mooi qua stof.
Vroeger stond een jute zak me nog goed, vind wel dat als je ouder word je meer geld kwijt bent aan kleding voordat het weer een beetje wat wordt zeg maar

Nou zoonlief afgeleverd bij zijn nieuwe woonadres. Hier maar liefst 3 km vandaan
het zal me benieuwen