Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Super mooie spullen. Wel even sparen.

en ik kreeg er ook nog een zak appels bij. De knoflook oogst was prachtig, er werd een bouwtrap geleverd en tussen de spullen van mijn vader vond ik antieke kraantjes. Daar ga ik iets leuks mee doen. Al weet ik nog niet wat...
Uiteindelijk komt er een andere in. Maar Jeetje wat een verademing om gewoon de trap op te kunnen lopen!
En in het midden een tekening van een mogelijke ruimte in de tweede loods (waarvoor we de fundering al hebben liggen) want een vriendin zoekt een huis/appartement en vind hier wonen ook wel leuk... 
Ik doe een cursus tot moestuincoach en mag een gastles geven. We gaan aan de slag met rode kool als indicator. We halen de kippen naar binnen in verband met overstroming in hun ren. De platen gaan tegen de frames. De kamers krijgen steeds meer vorm! En ik maak nog een tekening.

Kan ik weer wat delen.
Als jullie meer willen weten over een bepaald iets dat ik genoemd heb, geef dat dan vooral aan. Ik vertel graag. 

We begroeven haar en stapelde een muurtje van gebroken straatstenen om een boompje boven haar te kunnen planten. 

En Nilay is nu extreem mager. 
)
en koliek is altijd zo eng he, gelukkig is hij erdoor gekomen.