sureido schreef:Oh wat creepy dat filmpje! Ben je daar niet bang van?
Ben je nog ooit can plan stallen maken in die schuur of niet? Toch wel handig om stallen te hebben voor zulke situaties!
Jawel
Ik ben sowieso al een held met geesten en sh*t 
Dat is zeker weten de bedoeling!
Sterker nog, deze zijn al besteld
Dit is de bedoeling om te gaan maken: 5 uitloopstallen 

Prairy schreef:Nou ben ik natuurlijk wel benieuwd of je nog vaker spookjes op bezoek hebt gehad

Niet dat we zelf hebben gezien, 'helaas'
Direct daarna hebben we nog wel vaker gekeken, maar de laatste tijd niet meer.. misschien stiekem weer 's ineens wel kijken 
nobillity schreef:Oh dat 1e filmpje had ik niet moeten kijken voor ik naar bed ging haha. Wat freaky eigenlijk dat je dat ook zo op camera hebt kunnen krijgen.
En dan dat filmpje dat Brego ineens blaft. Ze zeggen dat dieren meer zien dan wij.
Hahaha, nee snap ik.. zelfs ik had de kriebels weer
Heel freaky ja.. en dat filmpje met Brego zou je eigenlijk in het begin wat harder moeten zetten, dan hoor je hem grommen
Heeeeel laag en diep... Je weet nu wanneer ie ongeveer gaat blaffen, dan schrik je niet meer 
Keet schreef:Dat eerste filmpje, dat is toch gewoon een muisachtig beestje wat daar aan het rommelen is? En wellicht reageert de hond daar op het tweede filmpje ook op, een muis onder de keukenkastjes
k_m schreef:Zo wat gek die eerste 2 filmpjes. Ik dacht eigenlijk dat het een muis was op het eerste filmpje?
Dat dachten en 'hoopten' wij ook, daarom zijn we (lees: Kevin
) op onderzoek uit gegaan en gelijk naar beneden gelopen. Dit heb ik er echter uitgeknipt, omdat Kevin in z'n boxer loopt
Maar je ziet het bolletje voor 'm aan de kant gaan, wel nog steeds in de buurt van de voerbakken blijven, en beetje rondjes wiebelen bij de deur rechts in beeld. Zodra Kevin klaar is met zoeken naar de muis, vliegt het bolletje weer terug naar het plekje waar hij in bovenstaand filmpje ook steeds zit... Ik was in bed op de camera blijven kijken
Hebben eigenlijk helemaal nog geen muizen in huis gehad..
Mijn tech-collega's zeiden gelijk: mini beestje ín de lens, maar ook dat kan niet, want deze camera kan je draaien en toen ik dat deed, bleef het bolletje op dezelfde plek vliegen: bij de voerbak. Het draaide niet mee met de lens zegmaar..
Solleke_Noah schreef:Jaloers op jullie schuur, wat een gemak! En die kas, blijft die staan? Lijkt nog een mooie druif in te staan

Ik dacht ook aan een muisje op het eerste filmpje.
Daar zijn we ook wel erg blij mee! Zoveel ruimte!!
De kas is inmiddels weg, wij konden er een vriend erg blij mee maken, en aangezien wij er toch geen tijd voor hebben om eigen eten te verbouwen, stond hij eigenlijk een beetje in de weg... de druif willen we inderdaad wel houden, dus die is nu even tijdelijk ondersteund en daar gaan we een mooie pergola o.i.d. onder maken
Misschien nog een blauwe druif erbij ofzo, hebben we daar een mooi zitje 
DeniseES schreef:Je hebt nu een spook topic

Zo ruk van je fotoboek....

Zelfs voor een pup is dit wel koning Sloop hoor

Maar volhouden! Je bent er bijna

Wilg

zo fijn mn meisje terug te zien hier, in deze tijd helemaal...
Hahaha idd
Maar het was ook wel spannend 
Echt heel erg zonde ja...
En hij wéét dat hij fout zit, maar kan 't gewoon níét laten
Jaaa
Snap ik