Normaal gesproken nooit zulke fratsen..... Een half uur eerder had ik ze zelfs nog een stapel papier gegeven om te tekenen, die hebben ze nauwelijks aangeraakt.
Gelukkig met een spons van Mr propre al een groot deel eraf kunnen krijgen.
Elektricien is geweest, nu wachten tot de schilder het af kan maken. Qua contact/afstand houden is er geen probleem maar nu met de scholen dicht en zijn vrouw die in de bejaardenzorg werkt moet hij op de kinderen passen.
Ik wil aankomende week wel vast de speelkamer en mijn naaikamer schilderen, dan kunnen we direct alles in gebruik nemen als de woonkamer klaar is.
Mooi schilderwerk! Maar ik heb zelden een overtuigender voorbeeld van de uitdrukking 'vlag op modderschuit' gezien Ben benieuwd hoe het eruit ziet met de staanders ook geverfd.
Zo, die durft. Knap hoor, van zo'n uk op zo'n groot paard.
lizy29
Geplaatst: 05-04-20 18:41
Thioro schreef:
Zo schattig met je dochtertje. Ik als springheld (not) vind die hoogte ook wel goed zat, ipv wat je man aandurft .
Is voor mij zelfs al bijna te hoog, maar mijn schatje overdrijft dan ook graag
Ziet er super uit jes.
MarliesR
Geplaatst: 05-04-20 19:04
Ziet er wel erg sjiek uit zo met die zwarte standaard! Netjes hoor! Van die hoogte krijg ik wel knikkende knietjes . Als kind vond ik springen geweldig. Tot ik een nare val had met paard en al en nu durf ik niet meer .
Dank jullie wel Ben echt heel blij met hoe de zwarte staanders eruit zien. Vervelen zal niet snel gebeuren ben ik bang, tegen de tijd dat ik alles geschilderd heb (in huis en de balken) zal het waarschijnlijk al wel tijd zijn dat ik weer aan het werk moet.
Dochtertje is eind januari 4 geworden en 1.04 schofthoogte Ze zei dat na het Cora virus (geen typefout, ze noemt het Cora virus) ze op de manege ook hoge hindernissen zou gaan springen, of ik w'dat even aan haar juf door kon geven
Paard kan echt heel vervelend zijn, maar met de kinderen is hij heel lief.