Bij ons vind ik het nog wel een lastige. Bad, toilet, douche en wastafel(tje) passen er precies in. Krap, maar het past. Maar ruim/luxe wordt het dan nooit. Zou het dan toch verstandig zijn om het bad weg te laten of wordt het huis dan minder aantrekkelijk bij eventuele verkoop...
Relaxed, hoe groot is je zolder? Zonder kinderen (of eventueel de mogelijkheid om die op zolder te laten slapen) zou ik de badkamer helemaal doortrekken in slaapkamer 1. En dan van het restant een inloopkast maken.
Eventueel nog schuiven met muurtje tussen 2 en 3 om een grote masterbedroom te maken.
Maar goed, dan ga je overal breken (dus duur en het moet maar net kunnen) en het is niet heel handig om al je slaapkamers te 'verliezen'. Toch zou ik een ruimere badkamer een stuk aantrekkelijker vinden dan een badkamer in twee delen. Die optie van bad op zolder is niet ingewikkeld met afvoer e.d.?
Ik heb nogal een uitsproken smaak en ik vind het heerlijk om me ermee bezig te houden
Indeling ook, al twijfel ik of een bad slimmer is met oog op verkoop. Wat zeggen jullie?
en ik vind het niet logisch om bad en douche op verschillende verdiepingen te hebben. De twijfel zit hem er alleen in of het meerwaarde heeft om een ruime badkamer met bad (op zolder) te hebben of de bestaande kleine badkamer met alleen douche en wc te houden. Dus ga je echt voor je eigen wens en woongenot of houd je rekening met verkoop in de toekomst.
), dan wordt je niet gelukkig van neutraal grijs met wit en een paar accessoires.