Ik ken alleen mensen die mee gaan in holo of doge voor de hype.
Dus ik vroeg me af waarom je dan mee gaat en wat dan de grond is van je keuze om voor holo te gaan.
Het is maar net de toon waarmee je het zelf leest.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Sowieso wat is er mis met meegaan met een hype??Als je er geld mee kan maken, waarom niet??
Ik heb mijn inzet met de doge vervierdubbeld, heb ik het gekocht voor de meme? Ja? Heb ik daar spijt van, nee hoor
KellyR schreef:Het was gewoon een vraag hoor
Dus ik vroeg me af waarom je dan mee gaat en wat dan de grond is van je keuze om voor holo te gaan.
c_alsemgeest schreef:KellyR schreef:Het was gewoon een vraag hoor
Als je bij Doge aan het begin van de hype was mee gelift ben je nu toch wel de lachende derde
KellyR schreef:Yonker schreef:Sowieso wat is er mis met meegaan met een hype??Als je er geld mee kan maken, waarom niet??
Ik heb mijn inzet met de doge vervierdubbeld, heb ik het gekocht voor de meme? Ja? Heb ik daar spijt van, nee hoor
Ligt aan het moment van de hype![]()
Het is hetzelfde als alles op rood inzetten.
Mijn broer moest en zou Doge kopen, nooit iets met crypto gedaan. Opscheppen over hoe het elke 10 minuten toenam. Puntje bij paaltje zit hij nu gewoon weer op zijn inkoop tarief.
Tuurlijk is het leuk als het omhoog gaat, maar het kan ook heel hard de andere kant op gaan. Veel harder als de coins met een degelijke whitepaper.
Verder moet je zeker lekker zelf weten wat je er mee doet. Het is immers jouw geld.
Wat ik ook al eerder zei, koop de hype maar verkoop de gebeurtenis.
De hype van holo is, in mijn eigen, geweest. Evenals ADA.
Hoop dat iedereen met de hypes een weloverwogen keuze maakt en op tijd zijn geld er af haalt (of juist er op zet). Of in ieder geval met een bedrag wat je anders in de kroeg opgezopen had bijvoorbeeld.
1. Kans op neer vallen als een dode vogel is groot.
2. Als er een wereldwijde regulatie komt is de kans groot dat deze coins verwijderd moeten worden en dat je dus al je geld kwijt bent.
Ik ben hier niet om mensen aan te vallen. Post alleen om mensen bewust te maken van de reden waarom ze wat kopen en de risico's mee te geven als je random in iets investeerd.
Heb ik ook gedaan met kleine bedragen, maar de grote bedragen zitten wel in solide projecten, in mijn ogen.