Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KellyR

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 12:36

Het was gewoon een vraag hoor ;)
Ik ken alleen mensen die mee gaan in holo of doge voor de hype.

Dus ik vroeg me af waarom je dan mee gaat en wat dan de grond is van je keuze om voor holo te gaan.

Het is maar net de toon waarmee je het zelf leest.....

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 12:37

Oké, nou zie mijn eerdere post dan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 12:41

Sowieso wat is er mis met meegaan met een hype?? :+ Als je er geld mee kan maken, waarom niet??
Ik heb mijn inzet met de doge vervierdubbeld, heb ik het gekocht voor de meme? Ja? Heb ik daar spijt van, nee hoor :)

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 12:51

Yonker schreef:
Sowieso wat is er mis met meegaan met een hype?? :+ Als je er geld mee kan maken, waarom niet??
Ik heb mijn inzet met de doge vervierdubbeld, heb ik het gekocht voor de meme? Ja? Heb ik daar spijt van, nee hoor :)

Ligt aan het moment van de hype ;)
Het is hetzelfde als alles op rood inzetten.
Mijn broer moest en zou Doge kopen, nooit iets met crypto gedaan. Opscheppen over hoe het elke 10 minuten toenam. Puntje bij paaltje zit hij nu gewoon weer op zijn inkoop tarief.
Tuurlijk is het leuk als het omhoog gaat, maar het kan ook heel hard de andere kant op gaan. Veel harder als de coins met een degelijke whitepaper.

Verder moet je zeker lekker zelf weten wat je er mee doet. Het is immers jouw geld.

Wat ik ook al eerder zei, koop de hype maar verkoop de gebeurtenis.
De hype van holo is, in mijn eigen, geweest. Evenals ADA.

Hoop dat iedereen met de hypes een weloverwogen keuze maakt en op tijd zijn geld er af haalt (of juist er op zet). Of in ieder geval met een bedrag wat je anders in de kroeg opgezopen had bijvoorbeeld.

1. Kans op neer vallen als een dode vogel is groot.
2. Als er een wereldwijde regulatie komt is de kans groot dat deze coins verwijderd moeten worden en dat je dus al je geld kwijt bent.

Ik ben hier niet om mensen aan te vallen. Post alleen om mensen bewust te maken van de reden waarom ze wat kopen en de risico's mee te geven als je random in iets investeerd.

Heb ik ook gedaan met kleine bedragen, maar de grote bedragen zitten wel in solide projecten, in mijn ogen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 13:40

Ik denk dat iedereen hier wel weet waar die aan begint, zo zei ik al eerder dat ik een klein bedrag heb ingezet. Ik weet wat ik doe en ik denk de meeste hier wel.
Het is een beetje ongezellig om dan met zo'n opmerking aan te komen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 13:47

KellyR schreef:

Dus ik vroeg me af waarom je dan mee gaat en wat dan de grond is van je keuze om voor holo te gaan.

Als je bij Doge aan het begin van de hype was mee gelift ben je nu toch wel de lachende derde :+

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:06

c_alsemgeest schreef:
KellyR schreef:

Als je bij Doge aan het begin van de hype was mee gelift ben je nu toch wel de lachende derde :+

Had er 2500 voor 9 euro :+

Voor 20 ooit weer verkocht. Bad luck haha

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:39

HOLO is echt even een piek geweest, daar hebben wij even lekker op mee kunnen liften en lekker goedkoop in kunnen kopen en echt op de piek, 0,025, alles weer verkocht.. Was onze inleg er ruimschoots uit, dat is echt heel leuk.
Maar onze grote bash zit echt in XRP en ETH.. Zolang onze ondergrens niet in zicht is, hodlen we door..
Iemand die iets doet met die HDL token van Panos op XRP DEX? ik geloof zelf niet dat ik goed begrijp wat zijn bedoeling hiermee is.
Maar de fb leden gaan helemaal los..

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:44

Toen ik paar weken geleden begon heb ik een uitgezocht en gelezen en oa ook in Holo geïnvesteerd.
Dat eerste deel sta ik nu nog wel net winst op. Maar de rest wat later is gekocht helaas niet meer.
Ik hoop wel dat ie nog tot leven komt. Zou denken van wel. Hard gegaan dus dan gaan ze ook weer even zakken. Maar zal toch uiteindelijk wel weer gaan stijgen. Alsie zo laag blijft nog even een paar dagen is dat op zich niet zo verkeerd want dan an ik nog wat inkopen om het gemiddelde bedrag per coin naar beneden te brengen.

HDL token ken ik niet en ook niets over gehoord nog in de Telegram groepen volgens mij.
Daar werd ik stontziek van alle Safemoon.
gelukkig is die neergekomen en staan de meesten weer met beide benen op de grond.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:51

KellyR schreef:
Yonker schreef:

Ligt aan het moment van de hype ;)
Het is hetzelfde als alles op rood inzetten.
Mijn broer moest en zou Doge kopen, nooit iets met crypto gedaan. Opscheppen over hoe het elke 10 minuten toenam. Puntje bij paaltje zit hij nu gewoon weer op zijn inkoop tarief.
Tuurlijk is het leuk als het omhoog gaat, maar het kan ook heel hard de andere kant op gaan. Veel harder als de coins met een degelijke whitepaper.

Verder moet je zeker lekker zelf weten wat je er mee doet. Het is immers jouw geld.

Wat ik ook al eerder zei, koop de hype maar verkoop de gebeurtenis.
De hype van holo is, in mijn eigen, geweest. Evenals ADA.

Hoop dat iedereen met de hypes een weloverwogen keuze maakt en op tijd zijn geld er af haalt (of juist er op zet). Of in ieder geval met een bedrag wat je anders in de kroeg opgezopen had bijvoorbeeld.

1. Kans op neer vallen als een dode vogel is groot.
2. Als er een wereldwijde regulatie komt is de kans groot dat deze coins verwijderd moeten worden en dat je dus al je geld kwijt bent.

Ik ben hier niet om mensen aan te vallen. Post alleen om mensen bewust te maken van de reden waarom ze wat kopen en de risico's mee te geven als je random in iets investeerd.

Heb ik ook gedaan met kleine bedragen, maar de grote bedragen zitten wel in solide projecten, in mijn ogen.

Je moet sowieso alleen met geld wat je kan missen investeren in crypto, maakt niet uit in welke crypto want je kan altijd het geld verliezen. Geen enkele crypto geeft zekerheid :) Ik heb geluk gehad dat ik de doge inkocht op 6 cent en verkocht voor 22 en 29 cent. Had hem nog langer vast moeten houden maarja :+

Momenteel alleen XRP en BTC in bezit maar echt niet zoveel. Ben eigenlijk stiekem weer aan het wachten tot doge inzakt en hopen dat het weer een boost krijgt :+ Maar weet eigenlijk niet waar ik de rest in wil steken...

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 14:57

Hier ook voornamelijk XRP en BTC, maar voor mij is crypto wel echt voor de fun. Zolang ik niet veel geld verlies en wat winst maak is het leuk. Ik heb er ook alleen maar geld in zitten waarvan het jammer is als het weg is, maar totaal geen drama. Er flink op verdienen zou natuurlijk leuk zijn, en daarom lees ik wel ook de achtergronden en projecten van de coins waar ik geld in zet. Maar als een hype van de grond komt met een achtergrond van Piet snot hoop ik er alsnog wat uit te kunnen halen :')

Maar ik ben dan ook niet iemand die echte flinke investeringen heeft gedaan in crypto. Ik overweeg wel om steeds wat bij te kopen van de coins waar ik in geloof. Heeft nog altijd meer kans van slagen dan een loterij...

Ik ben wel benieuwd waar anderen vooral in geïnvesteerd hebben voor de langere termijn, als mensen dit zouden willen zeggen?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:10

Ik heb BTC, ETH, VET, HOT, ADA, KMD, AAVE, ZIL, STMX en nog wat PUNDIX (Nog van voor de swap) op Bitvavo.
En op KuCoin heb ik KCS, DENT, VRA, WIN, BUX en LABS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:12

Hier alleen BTC als een klein % van mijn portfolio voornamelijk als hedge (lage tot negatieve correlatie met aandelenmarkten).

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:26

Leuk te lezen :D
Ik overweeg nog om in te zetten op VET, XVG en ZIL. Maar vraag me af of die nog meer gaan zakken nu, dus voor nu doe ik nog niks.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:32

Voor mij is het voor de fun...
Voor mijn man natuurlijk niet :')
Dat gaat om heeeeeele andere bedragen :+
Maar dat is natuurlijk ook allemaal redelijk online te volgen. Maar dat is ook niet alleen crypto.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:54

Ik had vorige week wat ETH gekocht en vandaag verkocht. Toch weer wat winst. Nu wacht ik weer tot hij zakt. De rest staat allemaal beetje in het rood nu, dat wacht ik voorlopig even af.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 16:01

Ik heb ook inderdaad 2000 DOGE gekocht voor €16. Dus ik ben nog steeds aan het lachen en dat blijf ik ook nog wel even doen :=

Mijn coins zijn BNB, XRP, DOGE, TRX, VET en BTT op Binance. Als het de memers lukt om op 4 mei DOGE te boosten richting $1 gaat die eruit. En BTT heb ik al een order voor klaar staan voor een bedrag waarbij ik krappe winst draai. Ik ga mijn tactiek een beetje aanpassen namelijk.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 16:24

Denk eerlijk gezegd niet dat, dat boosten naar 1 dollar hem gaat worden. Maar wie weet :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 17:00

Ik heb coins in Enjin, Holo en Safemoon. :) Holo gaat helemaal poedersuiker, maar ach kan altijd weer beter worden. :+

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 17:24

Yonker schreef:
Denk eerlijk gezegd niet dat, dat boosten naar 1 dollar hem gaat worden. Maar wie weet :D

Ik geloof er ook niet in, maar bij 0,50 cent ben ik ook al héél tevreden. :j

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 20:47

Ik heb vanalles: XRP, ADA, BTC, Gulden, stellar, klein beetje Doge en Tron. En heb Ethereum gekocht in de dip toen ie onder de 2000 zat, daar heb ik wel hoge verwachtingen van.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 21:23

ETH gaat rap. 27-3 kocht ik voor 1458,90 en 2-4 voor 1691,50 :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 21:26

Needje schreef:
ETH gaat rap. 27-3 kocht ik voor 1458,90 en 2-4 voor 1691,50 :D

Vandaag net ETH verkocht en heb wat BTC bijgekocht.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 23:11

Ik heb eth vandaag verkocht met heel klein beetje winst en dat opnieuw bij btc ingelegd. Gaat om kleine bedragen.

Verder heb ik nog xrp (hoop wel dat die weer wat gaat stijgen. Heb ik veel te hoog ingekocht. Maarja net beginner.)
En bch.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 03:52

Ik heb BNB, ETH, Ada, KCS, XRP en VRA
Mijn man nog een paar anderen waaronder VET

Ik kijk van de week wel weer in de apps :') komt wel goed .
ETH had ik nog even aangehouden, maar goed heb de piek gemist dus ik hou hem nog wel wat langer.