, rond de 13 a 14 graden anders Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, rond de 13 a 14 graden anders
De woonkamer kan lekker opwarmen totdat de zon onder gaat, dan gaat de tussendeur weer dicht. Maar dan koelt het ook meteen weer vrij snel af helaas.
Uit een gouden fles ofzo?
haha
net als de tartaar trouwens. Het stokbrood is relatief goedkoop. Wij vinden het lekker om af en toe te doen en doen het daarom ook. Ik probeer wel wat te bezuinigen op andere dingen maar dit soort dingetjes waar wij van genieten maakt me echt niet uit wat ik ervoor betaal.
ik kijk meer op van 1 feest per week
maar ook dat is maar net wat je leuk vind! Want jullie betalen dan alles voor het feest begrijp ik? Hier ben ik gewend dat iedereen wat meeneemt nl 
) +/- 2 a 3 avonden per week thuis, alleen dan zet ik de verwarming aan en stook meestal bij met de open haard. Om 22.00 uur gaat de verwarming automatisch terug naar 15 graden. Ik zie dat jullie dat om 20.00 uur al hebben, wordt het dan niet al vroeg erg koud?? 
C_arola schreef:Ik heb bakjes bij de blokker gekocht, wit met blauwe deksel. Deze zijn in verschillende maten verkrijgbaar en kosten niet zoveel.

8nnemiek schreef:In silicone cake-vormpjesIk vries de soep in meerdere kleine vormpjes in en zodra ze bevroren zijn haal ik ze uit de vorm en doe ze samen in een diepvrieszak. Dan kun je er later kleine of grotere porties uit halen. Erg handig.