Haha nee wij zitten op het hoogste punt van een heuvel dus geen mudslides hier! Mijn bak is niet eens nat wij hebben echt een heel fijn stuk grond wat dat betreft, water kan gewoon heel goed weg hier
Nog een dikke rat doodgemept
En Caeden is zo schattig.... hij groeit lekker door!
Het voorjaar is in zicht! Al een paar mooie dagen gehad, alleen ‘s nachts nog wel erg koud. De bloembollen schieten overal al uit de grond! Vandaag met vriendinnetje meegeweest naar binnenbak in de buurt, eerste keer van huis met haar jonge paard. Hij was super braaf! Ik rijd hem een paar keer per week bij, hij is echt heel erg leuk maar wel een beetje stout soms Daarna thuis met manlief aan nieuwe project begonnen! De kasten voor in mijn zadelkamer! Zal de plannen hier ook even delen dan kunnen jullie zien wat ongeveer de bedoeling gaat zijn
En nog een random foto van Tom de Turkey bij de achterdeur En nog een foto update van Lana dr buik! Nu nog iets van 60 dagen voordat het veulen komt!
Jaaa jij begint er gewoon al aan! Superleuk! Ben zo benieuwd! Ziet er nu al mooi uit
Lau07
Moderator
Geplaatst: 09-03-20 15:54
Ik heb alle 42 pagina's gelezen en wauw, wat een werk hebben jullie verzet zeg. Het is echt prachtig. Mijn vriend is Amerikaans en we zijn nu ook aan het steggelen of we ergens in Amerika een lap grond voor een huis & genoeg ruimte voor paarden moeten kopen. Als ik dit topic zo zie gaat het wel echt enorm kriebelen