Wij hebben ook een ikea keuken besteld, wordt in week 1 geleverd en gaan m zelf monteren. Wat een goede tips staan hier, die ga ik zeker meenemen tijdens de montage.
Wij hebben wel wat pech bij onze IKEA keuken. Op maandag keuken geleverd. Allemaal netjes en vlot. Wil mijn vriend 2 dagen later het werkblad inclusief spoelbak (deze zit er in gefreest) er op leggen blijkt de hele spoelbak gescheurd te zijn.
Het rare is dat ze niet alleen de spoelbak kunnen vervangen en ze van IKEA dus een nieuw maatblad inclusief spoelbak moeten maken en dit kan pas eind januari geleverd worden... Trouwens wel echt fijn opgelost door IKEA, deden niks moeilijk en is meteen een nieuw maatblad besteld.
Nee op dit moment niet functioneel aangezien hij vervangen moet worden. Hierdoor hebben we maar besloten de kraan en kookplaat etc niet aan te sluiten. We wonen allebei nog thuis dus hebben weinig haast.
Al levert het wel een boel vertraging op waar we niet op zitten te wachten...
Balen veraaah, maar ingevreesd betekent ook vastgelijmd dus dat krijg je nooit netjes opgelost. Ze doen inderdaad niet moeilijk bij Ikea maar wel flut dat je langer moet wachten.
Ben benieuwd of je een cadeaubon krijgt. Wij toen wel met problemen met het blad.
_Roxanne
Geplaatst: 20-12-19 12:55
Grrrr..
Ik ben bezig met het monteren van de laatste kast voor in de bijkeuken blijkt de inhoud van het pakketje poten niet compleet.
IKEA kan pas volgende week vrijdag een nieuwe serie poten leveren. Zitten we dan gezellig een week lang met een driekwart opgebouwde kast in de woonkamer
Oh mooi! Wij hebben vandaag de order geplaatst voor de keuken en afspraken gemaakt met de klusjesman. Hopelijk volgt snel een definitieve datum van plaatsing en slopen oude keuken. Er moet nogal wat gebeuren namelijk.
Ikea heeft nog iets kunnen veranderen, dus dinsdag komen de pootjes binnen en kan ik verder met de kast.
Jodie_
Geplaatst: 13-01-20 22:55
Hoi! Nadat we bedachten dat we graag een nieuwe keuken wilden maar wel enigszins low budget, dit topic tegengekomen en van voor tot eind gelezen. Ben nu alleen nog maar enthousiaster geworden, wat een mooie keukens zitten er tussen zeg!
Ik wil net aan de gang met de planner van Ikea, maar krijg het voor geen meter voor elkaar. Iemand een idee hoe ik kastjes (die automatisch op een bepaalde plek springen) kan verslepen/verplaatsen? Muis ingedrukt houden en slepen werkt niet, en dat lees ik wel in instructies online. Wat doe ik verkeerd
SdaphneS
Geplaatst: 13-01-20 23:40
Volgens mij was het Je pijltjes gebruiken op het toetsenbord. Maar wij kwamen er ook niet uit en hebben toen gewoon een afspraak bij Ikea gemaakt.