Ik heb ook nog geen update . Ik weet niet niet of het komt doordat ik in België zit of dat T-Mobile laat is met de update. Zijn er hier mensen die bij T-Mobile zitten eb de update al wel hebben gehad?
In Nederland heb je maar 3 versies. Unbranded en de branded versie van Vodafone en T-Mobile.
Geloof dat T-Mobile versie op security update 1 febr zit en de andere twee versies op 1 jan zitten. Dus nu nog de security update van 1 maart en dan is iedereen weer happy!
The_Cat
Geplaatst: 02-03-17 09:55
leintje_ schreef:
Ik heb ook nog geen update . Ik weet niet niet of het komt doordat ik in België zit of dat T-Mobile laat is met de update. Zijn er hier mensen die bij T-Mobile zitten eb de update al wel hebben gehad?
Ik denk dat het dan aan België ligt :p heb een unbranded phone, nog niets gehad
Als je telefoon opent. Je weet wel dat ding waar je cijfers indrukt om te bellen.
*#1234#
Dan zie een CSC code en op basis daarvan weet je uit welk land je S7 komt en welke versie je hebt. Ik heb PHN wat voor de Nederlandse Unbranded versie staat.
Heeft er iemand een idee hoe je ervoor kan zorgen dat je scherm niet uitvalt? Ik heb een timer nodig om te volgen op men scherm, maar hij mag dan niet in slaapstand gaan
Ik heb nog even geprobeerd in Display always On, maar helaas alleen pictogrammetje. Sommige apps zoals youtube/spotify laten wel extra tekst zien. Dacht mss doet de timer dat ook.
Als ik die online moet bestellen vind ik die erg duur eigenlijk. En die zal ik vast ook wel gesloopt krijgen.
Bagheera_206
Geplaatst: 03-03-17 10:30
Ja, ze zijn ergens tussen de 5 en 15 euro. Afhankelijk van de uitvoering. Ik heb het bij Amazon Duitsland besteld en had geen verzendkosten, omdat ik boven bepaald bedrag zat.
Dit zijn tot op heden de enige kabels die ik nog niet heb gesloopt. Wel uit de Powerline+ serie. Deze zouden 80kg moeten kunnen hebben.
Ik moet vooral wennen aan de menu van de instellingen. Voorheen stond batterij meteen bovenaan, is nu niet meer zo. Heb wel het idee dat telefoon sneller is geworden.
Hij is standaard terug geschakeld naar lagere resolutie waardoor hij naast de update mss ook sneller lijkt en acxu langer mee gaat. Ik hen hem weer terug gezet op de hoogste resolutie.