Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Ik vind riet erg mooi, maar de nadelen wegen voor mij niet op tegen de nadelen. Een ik vermoed dat het prijstechnisch ook wel flink duurder zal zijn? Zou je je man eens kunnen vragen wat voor bedrag het ongeveer zou zijn voor 175 m2 dak? In ieder geval wel tof dat jullie zo mee denken!
Mellow schreef:Mariska_28 schreef:Ik vind riet erg mooi, maar de nadelen wegen voor mij niet op tegen de nadelen. Een ik vermoed dat het prijstechnisch ook wel flink duurder zal zijn? Zou je je man eens kunnen vragen wat voor bedrag het ongeveer zou zijn voor 175 m2 dak? In ieder geval wel tof dat jullie zo mee denken!
Rieten dak bij een goede rietdekker zit je op ongeveer 95 euro per m2. Let wel op want er zijn zat die er op het oog een mooi dak van lijken te maken maar niet het goede riet gebruiken en ook qua dekken nogal wat "steekjes" laten vallen. Dit is inclusief riet en manuren. Mocht je nog meer willen weten dan kun je me altijd een pb sturen.
Wendy schreef:Mellow schreef:
Rieten dak bij een goede rietdekker zit je op ongeveer 95 euro per m2. Let wel op want er zijn zat die er op het oog een mooi dak van lijken te maken maar niet het goede riet gebruiken en ook qua dekken nogal wat "steekjes" laten vallen. Dit is inclusief riet en manuren. Mocht je nog meer willen weten dan kun je me altijd een pb sturen.
Wat een geldDaar kun je heel wat dakpannen voor leggen
@mariska: fijn een goede radiator in de badkamer, het wordt steeds minder overleven zo
DubbelDun schreef:Het zal wel 'vloeken in de kerk zijn' maar je hebt ook kunststof rieten daken; meer 'lusten' en minder lasten
senna21 schreef:![]()
![]()
In ieder geval niet saai.