Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb idd ook aan die van nuon gevraagd hoe dat zat maar dt zou geen probleem moeten zijn. lifaya schreef:Ik ben iig overgestapt op nuon, zij betalen de overstapboete van 100 euro, ik hoef enkel de 50 euro te betalen. Vastrecht ofzo is bij oxxio toch echt ontzettend hoog, 340 per jaar wat bij nuon 85 ofzo was![]()
Hij was al meerdere keren kangs geweest (van de nuon) maar ik was er telkens niet xD omdat mijn huiis natuurlijk eerst van stroom werd voorzien door Nuon. Ik wou sowieso al ovrrstappen naar nuon dus kwam goed uit. Hij had idd al gehoord over de torenhoge rekening en verbruik n was echt verbaasd omdat hij zag dat ik niks in huis had xD
daar kunnen ze niet op terug komen. lifaya schreef:Ik zL even met nuon praten of het mogelijk is het oveerstappen met een maand ofzo uit te stellen, dus dt het niet nu meteen gebeurd. Maar anders ja, het enige wat ik van oxxio moet hebben is uitstel van de rekening en dat heb ik gekregendaar kunnen ze niet op terug komen.
Yvank_ schreef:lifaya schreef:Ik zL even met nuon praten of het mogelijk is het oveerstappen met een maand ofzo uit te stellen, dus dt het niet nu meteen gebeurd. Maar anders ja, het enige wat ik van oxxio moet hebben is uitstel van de rekening en dat heb ik gekregendaar kunnen ze niet op terug komen.
Als je weg gaat als klant dan mogen ze je dus wel die rekening gaan vorderen. Dus als die in juni aan zijn einde komt mogen ze als jij dan weg bent gewoon eisen tot betaling hoor.
maar ik wou dus sowieso al bij Nuon overstappen dus ik dacht he handig, maar ja achter af is het inderdaad beter geweest als ik nog even had gewacht.