ja precies,heb hem wel al binnen staan. Maar als ik hem schud hoor ik hem wel zeg maar,dus hij is niet bevroren. Maar wel koud weet niet of die dan wel verbaar is of dat het zonde tijd en verf is?
Zou ik ook niet weten shantal. Als hij niet bevroren is en op kamertemperatuur en ziet er goed uit zou ik het gewoon gebruiken.
Ik Ben gisteren even met mama wezen shoppen in Loods 5 en echt te leuke dingetjes gehaald en op het lijstje voor later te halen gezet. Waar onder een Creme gebreide poef en geweldig mooie schaal van steen. Moest mij echt inhouden. Moeders was ook helemaal enthousiast en aangestoken
Lau, Loods 5 vond ik vroeger allemaal net niet, slechte materialen, bijna alles beschadigd... Dat is dus verbeterd? Beetje crappy foto, want ik heb nu alleen nog een crackberry
Mooi Mo! Ik vond de kwaliteit prima. Ze hebben dingen die goedkoper zijn en ook duurder dingen. Tuurlijk zit er zooi bij, maar ook echt mooie design merken als Kartell en alessi en de degelijke dingen als Le Creuset en Wesco. Vooral Kartell echt gaaf.
Heb nu wat keukendingetjes gehaald en wat leuke accesoires zoals de poef en wat leuke hakjes voor theedoeken in de vorm van elandkoppen. .
Bij Loods 5 vind ik vooral de accessoires leuk, de meubels vind ik niet zoveel soeps
Mootje
Geplaatst: 23-02-13 15:49
Karen, Op de linkermuur ziiten van die barokke prints in roze en nog meer roze
MyrtheJ
Geplaatst: 23-02-13 15:52
Ik woon in een studio, dus woon en slaap in dezelfde ruimte. Keuken en badkamer zitten wel apart:
Heb er voor gekozen om de muren wit te laten( moet er binnen 3 jaar weer uit, en dan weer wit achterlaten), desondanks ziet het er toch redelijk kleurrijk uit
_lautje_
Geplaatst: 23-02-13 15:54
Meubels heb ik niet naar gekeken. Wel wat mooie dingen gezien aan tafels, maar die was dan gelijk 2500,-€. En meubels hebben we allemaal al gekocht bij een goede zaak. Dat zijn dingen die gewoon goed moeten zijn.
x_Anne_x
Geplaatst: 23-02-13 18:05
Mooie keuken Mootje!
Ik heb alles weer een extra laag gegeven in mn gang. Nu alleen de deuren en kozijnen nog aflakken. Ben alleen bang dat dat wel 2 keer moet. Heb alleen voorlopig geen tijd om te schilderen. Drukke week en volgend weekend jarig. Weekenden erop nog meer verjaardagen. Krijg wel eindelijk een kapstok voor mijn verjaardag dus kan eindelijk mijn jas ergens kwijt
Tjee wat een leuke kleurrijke studio hierboven Hou ik wel van
Zo wij hebben flink gebruik gemaakt van de 25€ korting bij 100€ aankopen bij de kwantum We hebben extra gordijnstof gekocht voor de woonkamer ben nog altijd verliefd op onze kleur gordijnen vitrage hebben we gekocht Gordijnen voor de slaapkamer, laminaat voor de keuken, matten voor in de keuken
Nee joh Maar onze voetveegmatten liggen boven de toegang tot de kruipruimtes, dus toen dachten we, die kopen we maar nieuw, aangezien er nu overal verf op zit
Leuke studio hier boven en praktisch ingedeeld. De andere foto kan ik niet zien via mobiel
Heb eindelijk alle kozijnen weer wit,moet alleen de keuken en balkon deur nog een lik verf geven. Het ziet er wel weer een stuk beter uit ipv groen. Nu alleen nog een kleur kiezen voor de muren weer,nu hopen dat het langer dan een jaar kan zitten en dat we er niet op uit gekeken zijn.
Zag op de site bij loods 5 wel leuke dingen maar wel prijzig.